کد خبر: 191906
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ۰۸:۱۶:۰۰
| |

پیش‌بینی وضعیت اصولگراها برای انتخابات از دیدگاه حسین ابراهیمی

باید دید تغییرات افراد را به چه سمتی پیش می‌برد

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: پیش‌بینی وضعیت اصولگرایان در انتخابات احتیاج به زمان دارد چرا که شرایط متغیر است باید دید که این تغییرات در طول زمان افراد را به چه سمتی پیش می‌برد و در نتیجه پیش‌بینی از الان برای انتخابات کاری دشوار است.

باید دید تغییرات افراد را به چه سمتی پیش می‌برد
کد خبر: 191906
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با کارگزاران کشور گفت: بعد از فرمایش رهبری ما راه دیگری نباید داشته باشیم و همانطور که گفتند باید عمل کنیم البته در فرمایشات ایشان نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اقتصاد از طریق برجام حل و درست نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ما باید به ظرفیت‌های کشور دقت کنیم و سران سه قوه باید در چارچوب بیانات رهبری عمل کنند و رفتار خارج از آن واقعیت ندارد. در حال حاضر نظام هم همین سیاست را دارد که فرموده‌های رهبری را عملی کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: رهبری تاکید دارند که از طرف مقابل تضمین گرفته شود و در این صورت ما با همه کشورها منهای چند کشور مشکل نداریم و در این چارچوب خود رهبری اجازه دادند که ما مذاکره داشته باشیم گرچه گفته‌اند که اعتمادی ندارند در نتیجه ما از این چارچوب نباید عبور کنیم چرا که خلاف عقل و فهم و درک است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی و انسجام را باید در نظر داشته باشیم و به آن عمل کنیم که در صورت عدول از این چارچوب خسارت به کشور وارد خواهد شد. من معتقدم کسانی که دلسوز هستند باید در این مسیر قرار بگیرند و ما راه دیگری جز این نداریم ما باید حرف واحدی داشته باشیم و ما باید توجه کنیم که محور وحدت چه چیزی باشد. محور وحدت ما باید منابع ملی ما باشد.

وی درباره رویکرد جناح‌های سیاسی در انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی این موضوع احتیاج به زمان دارد چرا که شرایط متغیر است باید دید که این تغییرات در طول زمان افراد را به چه سمتی پیش می‌برد و در نتیجه پیش‌بینی از الان برای انتخابات کاری دشوار است. ما معتقدیم اصولگراها هم دچار تغییراتی هستند که با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات پیش‌بینی درباره این موضوع آسان‌تر خواهد بود.

ابراهیمی درباره فعالیت جمنا در انتخابات بعدی تاکید کرد که پیش بینی این موضوعات بسیار زود است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها