احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به خبر سفر تعدادی از نمایندگان به روسیه:

نمایندگان به دعوت وزارت ورزش قصد سفر به روسیه دارند/ دعوت از نمایندگان خلاف قانون است/ هیات رئیسه مخالف سفر نمایندگان به روسیه است

امیرآبادی فراهانی عضو هئیت‌رئیسه مجلس درباره سفر تعدادی از نمایندگان به جام جهانی روسیه گفت: هیئت‌رئیسه و کمیته سفرهای خارجی مخالف سفر شش نماینده مجلس به روسیه برای حضور در جام‌جهانی است.

نمایندگان به دعوت وزارت ورزش قصد سفر به روسیه دارند/ دعوت از نمایندگان خلاف قانون است/ هیات رئیسه مخالف سفر نمایندگان به روسیه است
کد خبر: 192062
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به خبر سفر شش نفر از نمایندگان به روسیه برای تماشای بازی‌های جام جهانی گفت: هیئت رئیسه مجلس با این سفر کاملا مخالف بوده و اطلاعی از آن هم ندارد.این موضوع حتی در کمیته سفرهای خارجی مجلس هم مطرح نشده و در صورت بیان این موضوع، قطعاً با آن مخالفت خواهد شد.

نماینده قم با بیان اینکه اکنون وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شرایط خوبی ندارد، بیان کرد: اینگونه سفرها در حالی که مردم گرفتار هستند، ضرورتی ندارد و مجلس باید بیشتر به معیشت و بیکاری جوانان توجه کند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: نمایندگان در سال سوم دوره دهم مجلس نباید اجازه دهند فرصت خدمت از دستشان برود و مردم نسبت به خانه ملت بدبین شوند. گویا این شش نماینده از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس بنا بر درخواست وزارت ورزش و جوانان می خواهند این سفر را انجام دهند در صورتی که این اقدام خلاف عرف و قانون است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید این درخواست خود را برای حضور نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس ارائه می کرد زیرا فراکسیون‌ها جایگاه رسمی در خانه ملت ندارند. باید از سوء‌استفاده برخی فراکسیون های داخلی مجلس جلوگیری شود و در این شرایط ضرورتی هم برای حضور نمایندگان مجلس در جام جهانی وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان می تواند نمایندگان رسمی خود را برای نظارت به روسیه اعزام کند، در دور قبلی بازی های جام جهانی هم چنین موضوعی مطرح شد که برخی نمایندگان خودشان از رفتن منصرف شدند. توصیه من به برخی از نمایندگان در شرایط کنونی این است که بیشتر به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند تا بتوانند در آینده پاسخ روشنی از آنها دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها