در بیانیه مجلس خبرگان رهبری مطرح شد

روز قدس، روز خیزش جهانی مسلمانان

مجلس خبرگان رهبری، مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

روز قدس، روز خیزش جهانی مسلمانان
کد خبر: 192152
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۶ ۱۴:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»

روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسان‌های آزاده، فرا می‌رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قهر انقلابی ملت های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت خواهند کرد.

بی‌شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی‌تری خواهد داشت؛ چرا که علاوه بر جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی در اشغال هفتاد ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت ایالات متحده به قدس شریف که نقض صریح قوانین بین‌المللی است، هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد و هم خشم مقدس آنها را بیش از پیش برانگیخت .

امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که حمایت همه‌جانبه آمریکای جنایتکار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و نقش مستقیم آنان در کشتار ملت بی‌دفاع فلسطین آن هم با سردادن شعار مبارزه با تروریسم، تنها نیرنگی برای حضور نامشروع آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب در منطقه است.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن جنایات این رژیم منحوس، سکوت مرگبار و همراهی ذلیلانه برخی دولت‌های باصطلاح اسلامی با جنایتکاران در منطقه را محکوم می‌کند، بر حق مسلم و مشروع مردم مظلوم فلسطین در دفاع از خویش و بازگشت به موطن اصلی خود تأکید می‌کند و ملت‌های مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران را به زنده نگاه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» فرا می خواند که وعده نصرت الهی، نزدیک و تخلف‌ناپذیر است. «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها