داورزنی:

تیم ملی با بهترین امکانات و اردوها راهی روسیه شد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اکثر کارشناسان فوتبال، از روند آماده‌سازی تیم ملی ابراز رضایت کرده‌اند.

تیم ملی با بهترین امکانات و اردوها راهی روسیه شد
کد خبر: 192670
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۱۳:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره تدارکات تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه، عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی فوتبال کشورمان با پشت سرگذاشتن بهترین امکانات و اردوها راهی روسیه شد. برگزاری 10 دیدار تدارکاتی و هم‌چنین برپایی دو اردوی در سطح بسیار بالا در ترکیه و روسیه، در راستای آماده‌سازی هر چه بیش‌تر تیم ملی برای حضور در این مسابقات شکل گرفت. این که تیم ملی در کمپی که قرار بود در اختیار تیم ملی ایتالیا باشد اردو زد و در کنار آن برگزاری اردوی دیگر در کمپ بشیکتاش همه و همه در همین راستا قابل ارزیابی است.

او افزود: مقایسه تعداد بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورمان پس از صعود به جام جهانی با حریفانش در جام جهانی نشان می‌دهد که تیم ملی فوتبال، در بحث پشتیبانی وضعیت بسیار مطلوبی داشته است. این موضوع خوشبختانه رضایت جامعه فوتبال را به همراه داشته و پیشکسوتان و اکثر کارشناسان ارزشمند این رشته ورزشی، از روند آماده‌سازی تیم ملی ابراز رضایت کرده‌اند.

داورزنی خاطرنشان کرد: بی شک، دعای خیر مردم پشت سر تیم ملی است. امیدوارم تیم پرافتخار ما در میدان روسیه بتواند بیش از پیش شایستگی‌هایش را نشان بدهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها