کد خبر: 192762
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۸:۳۳:۰۰
| |

الهام بخش‌ترین مربی فوتبال زنان جهان؛ نشان دادیم که ما می توانیم

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال که عنوان الهام بخش‌ترین مربی فوتبال زنان در جهان را از آن خود کرده است، می‌گوید تیمش توانایی صعود در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد.

الهام بخش‌ترین مربی فوتبال زنان جهان؛ نشان دادیم که ما می توانیم
کد خبر: 192762
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کتایون خسرویار پس از کسب عنوان الهام بخش ترین مربی فوتبال زنان در جهان گفت: شرایط برای بانوان ایرانی در جهت رشد قرار دارد. زنان ایرانی نشان دادند می توانند مربیگری و رقابت کنند. در گذشته تصور سایر کشورها این بود که به راحتی می توانند تیم ما را گلباران کنند و یا اینکه مربیان ما خوب نیستند.

الهام بخش‌ترین مربی فوتبال زنان در جهان افزود: اما در حال حاضر نشان دادیم که ما می توانیم. شرایط بسیار تغییر کرده است، تیم فوتسال زنان برای دومین بار قهرمان آسیا شد و تیم های فوتبال نیز روند رو به رشدی را در پیش گرفته اند.

خسرویار درباره انگیزه شاگردانش در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: یک تیم خوب و جوان در اختیار دارم، باشنیدن خبر برگزیده شدنِ من به عنوان مربی الهام بخش نیز بسیار با انگیزه تر شده اند و آماده برای حضور در مسابقات هستند. کادر بسیار خوبی درکنارم دارم که این بسیار به من کمک خواهد کرد. در حال ایجاد یک سیستم جدید هستیم.

تیم فوتبال دختران زیر 19 سال در رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های لائوس، میانمار و فلسطین همگروه است. خسرویار درباره این گروه گفت: اگر بتوانیم همین روند خوب خود را حفظ کنیم می توانیم از گروهمان صعود کنیم و پس از صعود از مرحله گروهی تازه به اصل فوتبال خواهیم رسید. با همین پشتکار می توانیم صعود کنیم.

خسرویار درباره حمایتش از تیم ملی در رقابت های جام جهانی روسیه نیز خاطرنشان کرد: بازی ایران و اسپانیا را از نزدیک تماشا خواهم کرد. در گروه بسیار سختی قرار داریم که بهترین تیم های آسیا، آفریقا و اروپا در آن حضور دارند. می دانم و امید دارم که تیم ملی در کنار کی روش قوی‌ترین تیم را بسته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها