کد خبر: 192835
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۲:۳۳:۰۰
| |

سند همکاری های حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان به امضا رسید

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاری‌های حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان خبرداد.

سند همکاری های حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان به امضا رسید
کد خبر: 192835
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۲:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاریهای حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان خبرداد و گفت: در راستای اجرای سیاست ریاست جمهوری مبنی بر توسعه و گسترش روابط با کشورهای آسیای میانه، سند همکاری های حمل ونقل هوایی توسط معاونان سازمان هواپیمایی کشوری ایران و قرقیزستان به امضا رسید.

وی افزود: جونو شالیف معاون رئیس هواپیمایی کشوری قرقیزستان که به همراه هیاتی به ایران سفر کرده است در دیدار با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار گسترش روابط بیشتر و همکاریهای حمل و نقل هوایی با ایران شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در این دیدار در خصوص بهره برداری از پرواز به نقاط ثالث نیز مذاکراتی انجام و مقرر شد تا سقف 7 پرواز برنامه ای به صورت هفتگی بین دو کشور انجام شود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر مفاد فوق؛ همکاری در زمینه راه اندازی پرواز مستقیم شرکتهای هواپیمایی طرفین، پذیرش شرکت هواپیماییSKY KG AIRLINE توسط سازمان هواپیمایی کشوری ایران در جهت همکاری مشترک با شرکتهای هواپیمایی ایرانی و راه اندازی پرواز برنامه ای، تبادل متون ماده 83 مکرر در جهت تعیین حدود و اختیارات شرکتهای هواپیمایی اجاره دهنده و اجاره کننده هواپیما مورد مذاکره قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها