رییس فدراسیون جودو:

اتفاقی عجیب در فدراسیون جودو؛ ملی‌پوش جودوی بانوان با لگد در فدراسیون را باز کرد!

رییس فدراسیون جودو با ابراز تأسف نسبت به درگیری دبیر این فدراسیون با ملی‌پوش جودوی بانوان، تأکید کرد: در صورتی که ثابت شود هر کدام از نیروهای فدراسیون در این اتفاق مقصر بوده‌اند، با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

اتفاقی عجیب در فدراسیون جودو؛ ملی‌پوش جودوی بانوان با لگد در فدراسیون را باز کرد!
کد خبر: 192926
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد درخشان درباره ورود نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به موضوع درگیری دبیر فدراسیون جودو و فاطمه رشیدی، ملی‌پوش جودوی بانوان که برای پرس‌وجو درباره چرایی خط خوردنش از تیم ملی در فدراسیون حاضر شده بود، اظهار کرد: از اتفاق تلخی که در فدراسیون رخ داد، واقعا متأسفم و به هیچ وجه مایل نبودم چنین اتفاقی رخ دهد؛ چرا که این قبیل اتفاقات در شأن ورزش ایران و جودو نیست. اما تأکید می‌کنم فدراسیون جودو به طور کامل این آمادگی را دارد که در برابر نهادهای مسئول و واجد صلاحیت بررسی در این باره توضیحات کامل را ارائه دهد و به طور قطع در صورتی که تقصیر، تخلف و یا اشتباهی متوجه هر کدام از عوامل فدراسیون باشد، نه تنها از او حمایت نمی کنیم، بلکه قاطعانه نیز برخورد خواهیم کرد. ما دوست داریم محیط ورزش محیطی پاک و سلامت باشد و با هر فرد یا افرادی که بخواهند خدشه‌ای به این موضوع وارد کنند، برخورد خواهیم کرد.

رییس فدراسیون جودو درباره صحبت‌های این بانوی جودوکار که مدعی شده سیاحی، دبیر فدراسیون جودو ضمن به کار بردن الفاظ نامناسب، با دست با او برخورد داشته است، گفت: دبیر فدراسیون می‌گوید من چنین کاری نکردم. ما ورزشکاران سه رشته جودو، جوجیتسو و کوراش را زیرمجموعه فدراسیون داریم و ممکن است به دلایل مختلف برخی ورزشکاران اعتراضاتی را داشته باشند و بنده نیز به خاطر احترامی که برای تمامی ورزشکارانمان قائلم، همیشه در خدمتشان بوده‌ام و هر وقت که به فدراسیون آمده‌اند، بدون هیچ گونه هیاهو و سناریوی از پیش نوشته شده‌ای اعتراض و صحبت‌هایشان را مطرح کرده‌اند و اعتراضات و درخواست‌های آن‌ها توسط بنده، مسئولان فنی تیم‌های ملی آقایان و بانوان و یا بخش‌های دیگر مورد رسیدگی قرار گرفته است و این موضوع یک امر کاملا طبیعی است. اما این که یک ورزشکار احتمالا با اهدافی خاص و سناریوی قبلی با جنجال در فدراسیون حاضر می‌شود و حتی عنوان شد با لگد درب فدراسیون را باز می‌کند، حرکت جالبی نیست و باعث تشنج و اتفاقات ناخوشایند می‌شود که در نهایت مأموران حراست وارد این ماجرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: من حتی آن روز در اتاقم نشسته بودم و به نایب رییس بانوان و سرمربی تیم ملی هم زنگ زدم و گفتم به فدراسیون بیایند تا به مشکلات و اعتراضات این ورزشکار با حضور آن‌ها رسیدگی کنیم اما متأسفانه اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. به هر حال باز هم تاکید می‌کنم تمامی ورزشکاران ما سرمایه‌های ما هستند و برای ما قابل احترامند اما باید به علل و دلایل وقوع این اتفاق واقف بود و سپس اظهار نظر کرد. بار دیگر می گویم به طور کامل آماده‌ایم توضیحاتمان را خدمت نمایندگان محترم مجلس و مسئولان وزارت ورزش ارائه دهیم و اگر هر کدام از نیروهای فدراسیون تخلفی داشتند، با آن‌ها برخورد کنیم.

درخشان خاطرنشان کرد: سرمربیان تیم‌های ملی با توجه به مسئولیتی که دارند، با بررسی جوانب مختلف نسبت به انتخاب برترین نفرات برای حضور در تیم ملی اقدام می‌کنند و در هر وزن نهایتا نفرات موردنظرشان را انتخاب و برخی را نیز کنار می‌گذارند. اگر قرار باشد هر ورزشکاری که خط می‌خورد، با داد و فریاد و لشگرکشی به فدراسیون بیاید که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و مربیان تیم ملی حاشیه امنیت نخواهند داشت. اتفاقا قصد بنده این بود که با این خانم جلسه داشته باشم تا صحبت‌هایش را بشنوم اما متأسفانه به خاطر هیجان بیش از حد و یا این که عواملی قصد داشتند او را مقابل فدراسیون قرار دهند، این موضوع طبیعی را به سمتی سوق دادند که این اتفاقات رخ دهد. به هر حال گردن ما از مو هم باریک‌تر است و آماده پاسخگویی به نمایندگان محترم مجلس و مسئولان وزارت ورزش در این باره هستیم تا بررسی های لازم را انجام دهند و پس از بررسی لازم، ما نیز با متخلفان احتمالی برخورد خواهیم کرد. این موضوع در حال انجام بررسی‌های لازم است تا نتیجه آن مشخص شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها