کد خبر: 192933
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۰۸:۵۷:۰۰
| |

حسین روحانی:

خوشحالم در تیمی بودم که کاراته دنیا را به لرزه انداخت

مربی تیم ملی کاراته گفت:خدا را شاکرم که در کادرفنی تیمی بودم که درخشان‌ترین نتایج تاریخ کاراته ایران را کسب و کاراته دنیا را به لرزه انداخت.

خوشحالم در تیمی بودم که کاراته دنیا را به لرزه انداخت
کد خبر: 192933
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۰۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین روحانی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان تیم ملی کاراته در لیگ جهانی کاراته وان استانبول اظهار داشت: تیم ملی کاراته در این دوره از مسابقات با 14 بازیکن در مسابقات حاضر شده بود و خدا را شکر کارنامه ما با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز در بخش مردان مشخص است. البته به غیر از نفرات تیم ملی بازیکنی مانند سید علی کریمی نیز در این مسابقات حضور داشت که موفق شد در وزن 67- کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: همانطور که گفتم خدا را شکر نتایج تیم ملی با قهرمانی در مسابقات لیگ جهانی بسیار خوب بود اما همانطور که از قبل نیز گفته بودم فارغ از نتیجه به لیگ جهانی ترکیه به چشم یک رویداد تدارکاتی نگاه می‌کردیم. قطعا کادرفنی تیم ملی مانند گذشته باز هم در باد این نتایج نخواهد خوابید و برای مسابقات آینده برنامه‌ریزی خواهد داشت. تمرکز تیم ملی و کادرفنی تیم ملی کاراته روی این موضوع است که با توجه به حضور در مسابقات و تمریناتی که طراحی می‌شود، بازیکنان را به ایده‌آل‌ترین شرایط فنی برای مسابقات اصلی برساند.

مربی تیم ملی کاراته تاکید کرد: هر چقدر هم تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی موفق به کسب نتایج ایده‌آل باشد اما اولویت کادرفنی تیم ملی موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان در اسپانیا است. تمام هم و غم کادرفنی تیم ملی موفقیت کاراته ایران است و قطعا از حالا بعد نیز با تمرکز روی این موضوع به کار خود ادامه خواهد داد.

روحانی در خصوص توافق با مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان برای قبول هدایت تیم ملی این کشور گفت: در جریان مسابقات لیگ جهانی استانبول همراه با صادق فرجی و محسن آشوری در جلسه‌ای یک ساعته با نورخان، رئیس جدید فدراسیون کاراته ازبکستان توافقات گذشته خود با این تیم را نهایی کردم. من در گذشته با مسئولان فدراسیون ازبکستان به توافق دست یافته بودم اما با توجه به تغییر وتحولات ورزش ازبکستان مذاکرات ما مسکوت باقی مانده بود اما در نهایت توافق نهایی شد. قرار است نهایتا ظرف یک هفته آینده در تاشکند حضور داشته باشم تا کار خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آغاز کنم.

وی در خصوص جدایی از کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: طبیعی است که دلم برای روزهای حضور در تیم ملی تنگ شود. من روزهای خوبی با شهرام هروی در کادرفنی تیم ملی داشتم و خدا را شکر تجربیات زیادی به دست آوردم. خدا را شاکرم مربی تیمی بودم که در سالیان اخیر درخشان‌ترین نتایج تاریخ کاراته ایران را کسب کرد و افتخار می‌کنم در کادر تیمی حضور داشتم که توانست کاراته دنیا را به لرزه بیاندازد.

سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان افزود: برای تیم ملی کاراته ایران آزوی موفقیت می‌کنم و این تیم چه با حسین روحانی و چه بدون او به راه خود ادامه خواهد داد. من نیز در هر جای دنیا حضور داشته باشم قلبم برای ایران، مردم و جامعه کاراته می‌تپد. مربیگری در تیم ملی ازبکستان فصل جدیدی در دوران مربیگری من خواهد بود و با تمام توان تلاش می‌کنم در راه جدیدی که وارد شدم نیز موفق باشم. دوران قهرمانی یک دوره خاصی را دارد اما دوران مربیگری طولاتی‌تر خواهد بود. 17 سال در تمامی رده‌های سنی عضو تیم ملی ایران و در حال حاضر نیز دوست دارم مدت زمان طولانی به مربیگری بپردازم و یک فصل نوی دیگر را تجربه کنم.

روحانی تاکید کرد: تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در دوران مربیگری نیز به اهداف مدنظر خود دست پیدا کنم. حسین روحانی هر جای دنیا باشد یک ایرانی است و به ایرانی بودن خود افتخار می کند، چرا که هر چه دارم از کاراته ایران است. خدا را شکر در سالیان اخیر نیز با حضور قهرمانان و کادرفنی خوب تجربیات زیادی را به دست آوردم و امیدوارم در دوره جدید زندگی نیز نتایج خوبی را کسب کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها