حواشی بررسی اولویت اصلاح قانون مبارزه با قاچاق در مجلس؛

محبی‌نیا: هرکسی به هیات رئیسه می‌رود خودش را گم می‌کند/ برادران بیدار شوید،‌بیرون پارلمان به ما می‌خندند/ خود ما قاچاقچی هستیم

در جریان اولویت اعمال تبصره یک ماده 104 لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جهانبخش محبی‌نیا که به وضعیت قاچاق معترض بود، گفت: چرا قاچاق روند نزولی ندارد؟ اختلال در بازار ارز نشان از این دارد که ما با قاچاقچی برخورد نکردیم بلکه خود ما قاچاقچی هستیم.

محبی‌نیا: هرکسی به هیات رئیسه می‌رود خودش را گم می‌کند/ برادران بیدار شوید،‌بیرون پارلمان به ما می‌خندند/ خود ما قاچاقچی هستیم
کد خبر: 192944
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اولویت اعمال تبصره یک ماده 104 لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفت. در جریان بررسی این طرح جهانبخش محبی‌نیا نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس که در هنگام ارائه گزارش مظفر معاون نظارت مجلس در خصوص اجلاسیه دوم مجلس دهم خواستار ارائه اخطار خود بود، با انتقاد از علیرضا رحیمی و علی لاریجانی که در خواست اخطار او را نادیده گرفته بودند گفت: من خواستار ارائه تذکر بودم اما توجه نشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس قصد ارائه توضیحاتی داشت اما همین امر موجب عصبانیت جهانبخش محبی‌نیا شد و خطاب به رحیمی گفت: یک مقدار سعه صدر داشته باشید و ایرداتی که خودتان به هیات رئیسه وارد می‌دانستید را مرتکب می‌شوید. هرکسی پشت این صندلی ها می‌نشیند خودش را گم می‌کند.

او با بیان اینکه مشکل قاچاق کالا و ارز مدیریتی است، ادامه داد: برادران بیدار شوید تا کی می‌خواهید بازی‌های پارلمانی را ادامه دهید. مشکل ما مدیریتی است. در بیرون از پارلمان به ما می‌خندند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با کنایه از رقابت‌های انجام شده بر سر کرسی‌های هیات رئیسه، گفت: به همان اندازه که به فکر صندلی و مدیریت هستید به فکر مردم باشید. دروغ می‌گوییم که به دنبال حل مشکل اشتغال جوانان هستیم.

این عضو فراکسیون اصولگرای ولایی اضافه کرد: چرا قاچاق روند نزولی ندارد؟ اختلال در بازار ارز نشان از این دارد که ما با قاچاقچی برخورد نکردیم بلکه خود ما قاچاقچی هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها