کد خبر: 193038
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش با اشاره به صدور احکام سنگین برای دانشجویان بازداشتی در دی ماه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

متعجبم که علیرغم قول وزیر علوم شاهد صدور چنین احکامی برای دانشجویان هستیم/ وزیر علوم با رهبری درباره عفو دانشجویان مکاتبه کند

نایب رئیس فراکسیون امید گفت: انتظار از وزیر علوم وجود دارد که با اقتدار، قدرت، قوت و با تعامل و هماهنگی میان سایر وزرای مرتبط از جمله وزیر اطلاعات و وزیر کشور معضل و مشکل تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان را حل‌وفصل کند، متعجبم که علیرغم قول وزیر شاهد صدور چنین احکامی هستیم.

متعجبم که علیرغم قول وزیر علوم شاهد صدور چنین احکامی برای دانشجویان هستیم/ وزیر علوم با رهبری درباره عفو دانشجویان مکاتبه کند
کد خبر: 193038
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، به «اعتمادآنلاین» گفت: شخص آقای وزیر علوم در بدو پذیرش مسئولیتشان قول دادند که مسائل دانشجویان از جمله ستاره‌داران و بازداشتی‌ها را حل و فصل کند.

او تاکید کرد: این انتظار از وزیر علوم وجود دارد که با اقتدار، قدرت، قوت و با تعامل و هماهنگی میان سایر وزرای مرتبط از جمله وزیر اطلاعات و وزیر کشور معضل و مشکل تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان را حل‌وفصل کند. متعجبم که علیرغم قول آقای وزیر شاهد صدور چنین احکامی هستیم.

این نماینده مجلس در خصوص اقدام فراکسیون امید درباره تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان، گفت: فراکسیون امید می‌تواند از وزیر علوم سوال کند و در جلسه‌ای از ایشان روند کار را بپرسد. به نظر می‌رسد آقای وزیر می‌تواند از اهرم مقام معظم رهبری و بزرگواری ایشان استفاده کند. وزیر علوم می‌تواند حداقل با مقام معظم رهبری مکاتبه کند و عفوی که در اختیار ایشان است شامل دانشجویان شود.

تابش گفت: همچنین مجلس می‌تواند در خصوص تشکیل پرونده قضایی صدور احکام سنگین برای دانشجویان از ابزار های نظارتی خود مانند سوال استفاده کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها