کد خبر: 193075
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

لوریس چکناواریان در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین:

حضور ارکستر سمفونیک تهران در جام جهانی مثبت است/ برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم/ حضور هنرمندان در کنار بازیکنان فوتبال مهم است

لوریس چکناواریان گفت: «همواره اعتقاد داشته‌ام که برای به دست آوردن موفقیت در هر حوزه‌ای نیاز است همه ارکان یک جامعه دست به دست هم بدهند. امروز هم باید تمام ایران به تیم ملی در جام جهانی کمک کنند.»

حضور ارکستر سمفونیک تهران در جام جهانی مثبت است/ برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم/ حضور هنرمندان در کنار بازیکنان فوتبال مهم است
کد خبر: 193075
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- لوریس چکناواریان موسیقیدان مطرح ایران برای بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. او اعتقاد دارد که حضور ارکستر سمفونیک تهران در جام جهانی روسیه نکته مثبتی است چرا که دیگر بازیکنان فوتبال در روسیه تنها نیستند و می توانند در کنار هموطنان خود باشند.

لوریس چکناوارایان موسیقیدان درباره برنامه‌های ارکستر سمفونیک تهران در جام جهانی روسیه به اعتمادآنلاین گفت: «زمانی را که تیم ملی برای اولین‌بار به جام جهانی صعود کرد به خوبی به یاد دارم. سال 1978 که تیم ملی ایران برای اولین بار به جام جهانی آرژانتین صعود کرد در ایران حضور نداشتم اما خارج از کشور بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کردم و بعد از اینکه به کشور بازگشتم برای بچه‌های تیم ملی برنامه‌ای برگزار کردیم. با تشویق و همراهی بازیکنان فوتبال در هر جای دنیا موافق هستم. پیوند موسیقی با هر حوزه دیگری الهام‌بخش است.»

او ادامه داد: «همواره اعتقاد داشته‌ام که برای به دست آوردن موفقیت در هر حوزه ای نیاز است که همه ارکان یک جامعه دست به دست هم بدهند. امروز هم باید تمام ایران به تیم ملی در جام جهانی کمک کنند. فرقی نمی‌کند که من موسیقیدان باشم یا نقاش، اما اگر می‌توانم برای تیم ملی کاری انجام دهم قطعا موظف هستم که در این جهت گام بردارم. حضور موسیقیدانان ما در آنجا بسیار مثبت است، زیرا هم همراه تیم ملی خواهند بود و هم می‌توانند فرهنگ و توانایی حوزه موسیقی ایران را نمایش دهند.»

چکناوریان درباره تیم ملی فوتبال ایران به اعتماد‌آنلاین گفت: «حضور هنرمندان حوزه‌های مختلف در کنار بازیکنان فوتبال دلگرمی بزرگی است. نباید بازیکنان ما حس کنند که تنها هستند. دوست داشتم بازیکنان تیم ملی را ببینم و از نزدیک برایشان آرزوی موفقیت کنم، اما اکنون هم دیر نیست و امیدوارم که موفق باشند و پیروز.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها