کد خبر: 193170
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

نماگر تالار شیشه ای ۲۴۰۰ واحد صعود کرد:

انفجار شاخص بورس در دو ساعت

شاخص بورس با حمایت نمادهای «فولادی، معدنی و پتروشیمی» با صعودی بی سابقه و رشدی بیش از 2000 و احدی با 2 کانال جهش به 98 هزار و 735 واحد رسید تا سهامداران در تالار شیشه ای با یک شوک بزرگ مواجه شوند.

انفجار شاخص بورس در دو ساعت
کد خبر: 193170
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در معاملات روز جاری تالار شیشه ای در حالی که هنوز داد و ستدها ادامه دارد «تا لحظه تنظیم خبر» شاخص بورس با 2406 واحد افزایش در کانال 98 هزار واحدی قرار گرفت و به 98 هزار و 785 واحد رسید.

بر اساس این گزارش، این رقم در حالی در تابلوهای آماری تالار شیشه ای درج شده است که نگاهی جزیی به اطلاعات معاملات نشان می دهد همه شاخص های اصلی بورس «شاخص کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم» در حال حاضر به طور میانگین با 2 درصد رشد مواجه شده اند و روند رو به رشد فعلی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است این اتفاق در حالی در بازار سهام رخ داده است که نمادهای «فولاد با 307 واحد، فملی با 208 واحد، کگل با 176 واحد، جم با 118 واحد، فخوز با 107 واحد، پارسان با 98 واحد، فارس با 94 واحد» بیشترین تاثیر را در رشد شدید نماگر تالار شیشه ای را بر عهده داشته اند و پیش بینی می شود احتمالا شاخص بورس کانال 99 هزار واحد را تا پایان معاملات امروز با ادامه این روند نیز فتح کند.

بر اساس این گزارش ارزش بازار نیز تا این لحظه به 385 هزار و 780 واحد رسیده است.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها