کد خبر: 193410
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۵:۳۱:۰۰
| |

اعتراض ایران نسبت به عدم صدور ویزای بازیکنان والیبال توسط آمریکا

در جلسه هماهنگی هفته چهارم لیگ ملت‎های والیبال، اعتراض ایران نسبت به عدم صدور ویزای سرپرست و برخی بازیکنان توسط آمریکا به صورت رسمی مطرح شد.

اعتراض ایران نسبت به عدم صدور ویزای بازیکنان والیبال توسط آمریکا
کد خبر: 193410
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۵:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه هماهنگی نمایندگان ایران با مسئولان و کمیته برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ ملت ها روز چهارشنبه بوقت محلی در هتل ماریوت شهر شیکاگو برگزار شد .

در این نشست هماهنگی ایگورکولاکوویچ سرمربی، سعید رضایی به جای امیر خوش خبر به عنوان سرپرست و سیامک افروزی پزشک به عنوان نمایندگان تیم ایران حضور داشتند.

در پایان بررسی مدارک و تائید پیراهن تیم و دریافت آیدی کارت بازیکنان، کادرفنی و همراهان، نمایندگان کشورمان به شدت به معطلی بیش از حد در بدو ورود به فرودگاه و همچنین عدم صدور ویزای تنی چند از بازیکنان و سرپرست تیم ایران معترض شدند.

نمایندگان فدراسیون جهانی والیبال قول دادند که موضوع را حتما به اطلاع کمیته برگزاری لیگ ملت ها و مسئولان فدراسیون جهانی والیبال خواهند رساند.

هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های والیبال در گروه ایران از ساعت 3 بامداد روز شنبه (بوقت ایران) در سالن سیرس سنتر آره نای شهر شیکاگو با دیدار ایران و لهستان شروع خواهد شد. در دومین بازی روز اول نیز ساعت 5/5 بامداد بوقت ایران تیم های لهستان و آمریکا به میدان می روند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها