کولاکوویچ:

قول می‌دهم با تمام وجود برای مردم بجنگیم

سرمربی تیم ملی والیبال در آستانه بازی های هفته چهارم گفت: اگر شرایط نرمال باشد و خستگی در تن بچه ها باقی نمانده باشد و قائمی هم از درد کتف رهایی پیدا کند ، وضعیتی به مراتب بهتر ازروسیه خواهیم داشت .

قول می‌دهم با تمام وجود برای مردم بجنگیم
کد خبر: 193458
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۵ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ایگورکولاکوویچ در مورد بازی با لهستان هم، گفت‌: آنها تیم خوبی هستند و فعلا صدرنشین و به اندازه دو تورنمنت بازیکن دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که پس ویتالی هینن خوشبخت‌ترین مربی جهان است ، خندید !

سرمربی تیم‌ ‌ملی ادامه‌ داد: از لهستان شناخت خوبی داریم و سال گذشته دو بازی با آنان داشتیم که یک بار بردیم و یکبار هم در خانه شان باختیم . به هر حال آنان امروز صدرنشین هستند و در طول سه هفته تنها یک باخت داشتند.

کولاکوویچ در ادامه‌ در مورد عملکرد جوانان هم، اظهار کرد: آنها در مجموع و به خصوص بازی با برزیل خیلی خوب بودند. مرتضی شریفی ، توخته ، حضرت پور وصابر کاظمی خوب بودند . دوست داشتم صابر و توخته در آمریکا هم بودند ، اما ویزا نداشتند . آنها نیاز به کسب تجربه دارند و در مسابقات قهرمانی جهان هم سهمیه دارند . نکته مهم این که هنگامی بازیکنان کلیدی فعلی صربستان که مدال های زیادی دارند در هنگام نوجوانی و جوانی از سوی من به تیم‌ ‌ملی دعوت شدند ، از نظر اشتباه شباهت زیادی به بازیکنان فعلی جوانان ایران داشتند .

سرمربی تیم‌ ‌ملی در خصوص بودن اسم بسیاری از ملی پوشان فعلی در ترکیب تیم‌ ‌ملی " ب" هم، خاطر نشان کرد: اگر هر کدام آنان در لیست 16 نفره ما برای قهرمانی جهان قرار بگیرند ، نمی‌توانند برای تیم دیگری بازی کنند .

وی در خصوص این که تیم ایران دیرتر از میهمانان در هفته پنجم به تهران می رسد و توقع مردم هم از تیم‌ ‌ملی زیاد است، نگران نیست، گفت‌: قول می دهم با تمام وجود برای مردم خواهیم جنگید .

تیم‌ ‌ملی در هفته چهارم لیگ ملت ها بامداد روز شنبه ساعت سه بامداد با لهستان روبرو می‌شود .

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها