رمضانعلی سبحانی‌فر خبر داد:

اعتدال و توسعه بعد از یازده سال کنگره تشکیل می‌دهد

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: کنگره سراسری این حزب برای تطبیق اساسنامه با قانون جدید احزاب در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

اعتدال و توسعه بعد از یازده سال کنگره تشکیل می‌دهد
کد خبر: 193698
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رمضانعلی سبحانی‌فر، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره عدم برگزاری کنگره سراسری حزب متبوعش برای تطبیق اساسنامه حزب با قانون جدید احزاب گفت: شورای مرکزی بازنگری لازم در خصوص اساسنامه حزب را براساس قانون جدید احزاب انجام داده، بنابراین مشکلی برای برگزاری کنگره سراسری وجود ندارد. برگزاری این کنگره در دستورکار است و در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.


وی در واکنش به این سوال که چرا حزب اعتدال و توسعه در یازده سال اخیر هیچ کنگره‌ای برگزار نکرده، افزود: حزب ما در سال‌های گذشته چندین بار کنگره برگزار کرده است.


کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور که پیگیر تطبیق ‌آیین‌نامه تشکل‌های سیاسی با قانون جدید احزاب است، در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده بود که 14 خردادماه 97 آخرین مهلت برگزاری کنگره سراسری احزاب متقاضی فعالیت سیاسی در کشور است و این تاریخ تمدید نخواهند شد.


حزب اعتدال و توسعه علی‌رغم اینکه بیشتر تشکل‌های سیاسی کشور با تشکیل کنگره سراسری، اساسنامه خود را براساس قانون جدید احزاب تغییر دادند،هنوز اقدامی برای برگزاری کنگره سراسری صورت نداده است.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها