از سوی کمیسیون بررسی اصلاح ساختار دولت صورت گرفت:

مخالفت با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس از مخالفت این کمیسیون با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش خبر داد.

مخالفت با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش
کد خبر: 193704
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو در رابطه با طرح دوباره لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید یادآور شد دولت ابتدا طی لایحه‌ای خواستار تفکیک وزارت انرژی و صنعت، معدن و تجارت شد اما بعد از مدتی با اضافه کردن بند دیگری، تفکیک حوزه جوانان از ورزش را دنبال کرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین موضوع مذکور پس از بررسی در کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس رای کافی را کسب نکرد و رد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس کمیسیون گزارش مرتبط با این مهم را آماده و به هیات رییسه مجلس ارائه کرده و با توجه به اینکه مدت زیادی است که در نوبت مطرح شدن صحن قرار گرفته، احتمال در هفته آتی مطرح شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: ورزش و جوانان طی سنوات گذشته در قالب سازمان فعالیت می‌کردند و بعد به وزارتخانه تبدیل شدند، از این رو مخالفان تاکید داشتند مشخص نیست در آینده آیا مجددا چنین سرنوشتی تکرار شود یا خیر.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی اصلاح ساختار دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اصرار دارد لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در مجلس مطرح شود؛ بنابراین وقتی این موضوع در صحن مطرح شود، موافقان و مخالفان نسبت به آن در صحن علنی اظهارنظر خواهند کرد و احتمال دارد با موافقت نمایندگان مواجه شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس دهم گفت: هم اکنون حوزه جوانان رها شده و بیشتر به عرصه ورزش توجه می‌شود از این رو جوانان نیاز دارند بخشی برای رسیدگی به امورشان تخصیص یابد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها