تجمع مردم ایرانشهر در برابر فرمانداری

اگر با متعرض برخورد نشود؛ خودمان سلاح برمی‌داریم

حدود 50 نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

اگر با متعرض برخورد نشود؛ خودمان سلاح برمی‌داریم
کد خبر: 193816
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مردم ایرانشهر در برابر فرمانداری تجمع کردند. تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم برخوردار نیستند و در شهر نمی‌توانند به راحتی و با آرامش تردد کنند. مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.


نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.


امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر ادعا کرده بود: فرد دستگیر شده تاکنون اعتراف کرده بود که به 41 دختر تجاوز کرده است.


این در حالیست که دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر این ادعا را رد کرده و گفته است: از مردم انتظار داریم اجازه دهند دستگاههای امنیتی و قضایی در فضایی آرام و بر اساس قانون با مخلان امنیت برخورد کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها