زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا در آمد

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه معتقد است حضور کشتی‌گیران روس در ترکیب تیم رژیم اشغالگر قدس ابعاد بسیار گسترده‌ای پیدا کرده است.

زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا در آمد
کد خبر: 193901
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۰۸:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر توکلیان با بیان اینکه تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان باید اواسط تیرماه در رقابتهای جهانی کرواسی به میدان برود، گفت: روند اردوهای آماده سازی ما به خوبی در حال اجراست و بچه ها به تازگی در رقابت‌های بین‌المللی رومانی که با حضور 23 کشور در سطح بالایی در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار شد، محک خوبی خوردند.

وی با اشاره به حضور پرتعداد کشتی‌گیران روسیه و گرجستان در ترکیب تیم‌ رژیم صهیونیستی نیز گفت: این روند به تازگی سرعت عجیبی پیدا کرده که نشان می دهد متولیان ورزش رژیم اشغالگر قدس در نظر دارند حساب ویژه ای روی رشته کشتی باز کنند. در رقابت‌های بین المللی رومانی به خوبی مشهود بود که سرمایه‌گذاری آنها بسیار زیاد و عجیب است به طوری‌که 8 کشتی‌گیر جوان و نوجوانان روسی و گرجستانی در ترکیب این تیم به میدان رفتند.

مدیر تیم‌های کشتی آزاد در رده سنی پایه افزود: مطمئنا حضور این کشتی گیران در رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان در کرواسی و اسلواکی زنگ خطری جدی برای کشتی ماست و اگر ما همچنان نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم با لطمات زیاد مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بر آینده سازان کشتی ایران گفت: بسیاری از کشورهای صاحب نام ورزش جهان توجه فراوانی به رده های پایه خود دارند که ما نیز باید همین گونه عمل کنیم. به واقع بسیاری از قهرمانان ورزشی در المپیک 2020 توکیو از همین رده‌های سنی پایه تشکیل می شوند که ما نیز باید توجه کافی به این موضوع داشته باشیم.

توکلیان در پایان تصریح کرد: ضمن اینکه رده های نوجوانان و جوانان همواره به دلیل شرایط سنی آزادکاران با تغییر و تحولات مداوم همراه است و بچه های این دو رده بین رده های مختلف در حال تغییر هستند. در نتیجه ما سعی می کنیم با توجه به همین وضعیت برنامه ریزی کنیم که طبیعتا از دست دادن زمان، تاثیر بیشتری بر روند برنامه های ما خواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها