جلال میرزایی با اشاره به انتقاد رهبری از افرادی که سخنان دشمنان را تکرار می‌کنند:‌

مخاطب فرمایشات رهبری رسانه‌ها و سایت‌های اصولگرا است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر بین هیات حاکمه و منتقدان اختلاف باشد در سطوح پایین‌تر نیز احزاب و گروه‌های سیاسی فکر می‌کنند اگر به منتقدان نزدیک شوند بازخواست می‌شوند.

مخاطب فرمایشات رهبری رسانه‌ها و سایت‌های اصولگرا است
کد خبر: 193936
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که همه باید نسبت به وحدت در جامعه اهتمام داشته باشند و از تهمت زدن به یکدیگر پرهیز کنند، بیان کرد: اولین گام برای انسجام وحدت در جامعه باید از هیات حاکمه برداشته شود؛ در این راستا باید ملاقات‌های معناداری بین منتقدان و مسئولین برگزار کنیم. کسانی که به نوعی سعی شده از قطار نظام پیاده شوند باید برگردانده و با جامعه همراه شوند. در همین موازات پیشنهاد می‌کنم دیدارهایی میان منتقدان با رهبری برگزار شود. به عنوان مثال دیدار سید محمد خاتمی و سایر افراد با رهبری می‌تواند این پیام را به جامعه القا کند که مجموعه رهبران فکری و سیاسی در کشور با یکدیگر منسجم هستند و اگر اختلافی وجود دارد در کنار آن ملاقات و هم‌فکری نیز وجود دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: در سطح دوم نیز باید دیدارهایی بین احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شود. متاسفانه در ماه رمضان که ماه ضیافت الهی و دوستی و رفاقت است ما ندیدیم بین احزاب و گروه‌های سیاسی افطاری داده شود و از احزاب رقیب دعوت کنند تا در این افطاری‌ها حضور داشته و فرصتی برای هم اندیشی ایجاد شود. اگر از بالا تعاملی نباشد در پایین نیز احزاب و گروه‌های سیاسی فکر می‌کنند اگر به منتقدان نزدیک شوند احتمالا بازخواست شده و مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند. این امر باعث شده در سطح عامه مردم نیز اختلاف شکل بگیرد.

او تصریح کرد: اگر بیانات و رویکرد رهبری را به عنوان استرتژی تلقی کنیم لازمه اجرای این استراتژی به کاری گیری تاکتیک‌ گفت‌وگو در سه سطح هیات حاکمه با منتقدان، احزاب و جریان‌های سیاسی رقیب و در سطح مردمی نیز و مراجع تاثیرگذار بر جریانات اجتماعی نظیر دانشجویان، پزشکان و روحانیون است.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از برخی رسانه‌ها و افرادی که سخنان دشمنان را تکرار می کنند انتقاد کرد و از آنها خواست که از این کار پرهیز کنند ابراز عقیده کرد: از نظر من مخاطب فرمایشات رهبری رسانه‌ها و سایت‌های اصولگرا است. من به خاطر دارم تا صدا و سیما و رسانه‌های اصولگرا در گذشته مطالبی را که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و دولت بیان می‌کردند منعکس نمی کردند تا مبادا تاثیر روانی درجامعه داشته باشد. اما امروز این رسانه‌ها و حتی صدا و سیما منتظر هستند تا حتی یک مقام دست بیستم در آمریکا مطلبی را علیه دولت و جمهوری اسلامی مطرح کنند و آن را تیتر رسانه‌ خود کنند.

او در پایان گفت: این رسانه‌ها جنگ روانی دشمن را در داخل اجرا می‌کنند به آنها توصیه می‌کنم تا وقتی دیر نشده به خود بیاییند و به منافع ملی و امنیت ملی توجه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها