آیت‌الله ممدوحی:

همانی که جامعه مدرسین از لاریجانی خواست درباره FATF انجام شد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین، آقای لاریجانی را دعوت کرد، او نیز آمد و صحبت کرد. جلسه نیز نتیجه داد و همانی که از ایشان خواستند انجام شد و دو ماه تصویب آن لایحه به تعویق افتاد.

همانی که جامعه مدرسین از لاریجانی خواست درباره FATF انجام شد
کد خبر: 194356
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شب روزی که قرار بود لایحه FATF در مجلس به تصویب برسد، آیت الله محمدیزدی در تماس تلفنی با علی لاریجانی از او دعوت کرد تا در نشست ویژه جامعه مدرسین حضور یابد و درباره این لایحه صحبت کند. بعدها برخی در محافل سیاسی و رسانه ای تحلیل کردند که در آن جلسه بین علی لاریجانی و جامعه مدرسین شکاف افتاده و این شکاف به حدی است که جامعه مدرسین دیگر از او در انتخابات مجلس سال 98 حمایت نمی کند.

آیت الله حسن ممدوحی درباره برخی تحلیل های خبری مبنی بر اختلاف علی لاریجانی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعد از جلسه پیرامون بررسی موضوع FATF گفت: خیر این طور نیست.

وی با رد این خبر که «جامعه مدرسین حمایت خود را از علی لاریجانی در انتخابات مجلس آینده بر می دارد»، افزود: نباید غیب گویی کرد. الان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه عده ای می خواهند اختلاف درست بکنند درحالیکه این طور نیست، یادآور شد: جامعه مدرسین، آقای لاریجانی را دعوت کرد، او نیز آمد و صحبت کرد. جلسه نیز نتیجه داد و همانی که از ایشان خواستند انجام شد و دو ماه تصویب آن لایحه به تعویق افتاد.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها