کد خبر: 194743
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۱:۰۰
| |

امام جمعه موقت اصفهان:

از جبهه‌گیری شورای شهر متأثر شدم/ نمی‌توانید به اسم رأی مردم هر کاری انجام دهید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: متأثر شدم وقتی شنیدم آیت‌الله مهدوی با زبان نصیحت به شورای شهر توصیه‌هایی داشتند و با جبهه‌گیری مواجه شدند، اگر فکر می‌کنید به اسم رأی مردم هر کاری می‌توانید انجام دهید، بدانید که مردم نمرده‌اند.

از جبهه‌گیری شورای شهر متأثر شدم/ نمی‌توانید به اسم رأی مردم هر کاری انجام دهید
کد خبر: 194743
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره تفسیر سوره جمعه اظهار کرد: خداوند این قدرت را دارد تا دین و کتابش را تا پایان دنیا حفظ کند.

وی افزود: در مورد کسانی که خود را به تورات چسبانده اند مانند حماری است که کتاب های را بر آن گذاشته باشند، ادعا کافی نیست و باید توام با عمل باشد، یهودی ها گفتن پیرو تورات هستیم اما در همان تورات بشارت پیامبر اسلام(ص) آمده اما حاضر نشدند بپذیرند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما هم بعضاً مصداق این آیه می شویم، شعار اسلام می‌دهیم اما آیا رباخواری، رشوه، آلات حرام و ... در زندگی ما نیست؟ مسلمان در آیات قرآن آمده که در کنار ایمان آوردن، عمل صالح هم انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید به فتاوای مراجع تقلید دقت داشت، متأثر شدم وقتی شنیدم آیت‌الله مهدوی با زبان نصیحت به شورای شهر توصیه‌هایی داشتند و با جبهه‌گیری مواجه شدند.

میردامادی اذعان داشت: کسانی که در هر جایگاهی با رأی مردم آمده‌اند توجه کنند که در کنار این مشارکت مردمی، اسلام بوده که ایران را حفظ کرده است.

وی یادآور شد: باید تذکر بدهم اگر با رأی مردم سر کار آمده‌اید، دیگر صلاحیت‌ها نیز برای ادامه کار لازم است؛ اگر فکر می‌کنید به اسم رأی مردم هر کاری می‌توانید انجام دهید، بدانید که مردم نمرده‌اند، این برای ملت قابل تحمل نیست.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: از تریبون نماز جمعه با کسی دعوا نداریم اما نصیحت می‌کنیم که هنوز از جبهه‌ها شهید می‌آورند و این ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می‌ایستد.

وی بیان داشت: عنوان می‌کنند ملت خوشی می‌خواهند، با ورزش مخالف نیستیم و دعا می‌کنیم در همه صحنه‌ها پیروز شویم اما به اسم ورزش نباید چنین اتفاقاتی نظیر موضوعات اخیر صفه را شاهد باشیم.

میردامادی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود، از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر می‌کنم که با پشتیبانی ملت جلوی هر منکری گرفته شود.

وی در ادامه به حواشی سفر شهردار اصفهان به اروپا و انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب پوشش طرف خارجی در دیدارهای رسمی با مدیران شهری اصفهان انتقاد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز تخریب بقیع ابراز داشت: انگلیس‌ها وهابیت را در حجاز بر سر کار آوردند و تاریخ گواهی می‌دهد که همه کشورها از فلسطین حمایت یا هم‌دردی کردند، اما آل سعود تاکنون یک گلوله هم به سمت صهیونیستی‌ها شلیک نکرده است.

وی با اشاره به بمباران مداوم یمن از سوی ائتلاف عربی غربی تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم با همکاری آمریکا مردم مظلوم یمن را زیر چکمه‌های اسمشان له می‌کنند.

میردامادی با اشاره به سالروز ترور رهبر انقلاب در 6 تیر گفت: یک روز پیش از حادثه بمب‌گذاری در 7 تیر سوء قصد به آیت‌الله خامنه‌ای شد که منجر به جانبازی ایشان شد، دشمنان مهره‌های اصلی انقلاب را شناسایی کرده و مأمور بودند که هیچ‌کدام از آنها را زنده نگذراند.

وی با بیان این که آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر هم خارج شد، هرچند زمانی هم که بود تأثیری نداشت، اظهار داشت: چقدر هزینه و وقت برای مذاکره با آمریکا صرف شد؛ امضا کردند، قول دادند، اما چه شد؟ حالا باز برای مذاکره نامه می‌نویسند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: می‌گویند چرا موشک دارید؟ شما 10 هزار کلاهک هسته‌ای داشته باشید ولی ما موشک نداشته باشیم؟ اگر قدرت نظامی ما نبود صدهزار بار تاکنون ما را نابود کرده بودند، بدانند یک قدم هم در این موضوع عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که اگر یکی زد 10 تا می‌خورد و اگر موشکی به سمت ما شلیک کنند «حیفا» و «تلاویو» را با خاک یکسان می‌کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها