کد خبر: 194905
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان:

ارگان‌های فرهنگی برای تقویت حقوق شهروندی راهکار ارائه دهند

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان به دور زدن قوانین توسط بانک‌ها اشاره کرد و گفت: گاهی بانک‌ها علاوه بر سود، تأخیر تأدیه و همچنین برای تأخیر در تأخیر هم‌سود دریافت می‌کنند.

ارگان‌های فرهنگی برای تقویت حقوق شهروندی راهکار ارائه دهند
کد خبر: 194905
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بشیرمقدمی معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان ظهر شنبه در همایش نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی، افزود: نمایندگان حقوقی نهادها و دستگاه‌های اجرایی قدرت در دست دارند و باید از حق و حقوق مردم دفاع کنند.

وی گفت: باید نمایندگان حقوقی نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کنند و انصاف و عدالت را مدنظر قرار دهند.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان به نقش رسانه‌ها در افزایش آگاهی مردم از حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: باید ارگان‌های فرهنگی برای تقویت حقوق شهروندی در جامعه برنامه و راهکار ارائه بدهند.

مقدمی به دور زدن قوانین توسط بانک‌ها اشاره کرد و گفت: گاهی بانک‌ها علاوه بر سود، تأخیر تأدیه و همچنین برای تأخیر هم‌سود دریافت می‌کنند.

وی ابراز کرد: دولت اعلام می‌کند که به سرمایه گذار وام پرداخت کند ولی بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی این بخشنامه‌ها را دور می‌زنند.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان ابراز کرد: همه آحاد جامعه باید در حیطه وظیفه خود با حقوق قانونی‌شان آشنا باشند و در راستای تحقق این امر مهم باید آموزش حقوق شهروندی موردتوجه قرار گیرد.

مقدمی یادآور شد: باید از ظرفیت حقوق‌دانان برای ارتقا و آموزش حقوق شهروندی استفاده شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها