جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از دوماه به روایت تصویر

سران قوا باز هم غایبان بزرگ صحن عمومی مجمع بودند/ چهره هاشمی‌شاهرودی مورد توجه عکاسان/ صحبت‌های درِ گوشی قالیباف با رحمانی‌فضلی

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز بعد از حدود دوماه برگزار شد و سران قوا بزرگترین غایبان آن بودند.

سران قوا  باز هم غایبان بزرگ صحن عمومی مجمع بودند/ چهره هاشمی‌شاهرودی مورد توجه عکاسان/ صحبت‌های درِ گوشی قالیباف با رحمانی‌فضلی
کد خبر: 194930
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز بعد از حدود دوماه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در غیاب سران سه قوه برگزار شد اما محمود احمدی‌نژاد همچنان یکی از اعضای پروپاقرص جلسات مجمع بود و ابراهیم رئیسی باز هم خودش را از مشهد برای شرکت در این جلسه به تهران رسانده بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، نامنظم بودن برگزاری جلسات مجمع تا جایی پیش رفته است که هر از چند گاهی مریضی آیت‌الله هاشمی شاهرودی بهانه و شایعه اختلال در آن مطرح می‌شود. امروز هم چهره رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه ویژه عکاسان خبری قرار گرفته و پرتره‌های متعددی از او در رسانه‌ها منتشر شده است.

صحبت‌های درِ گوشی محمدباقر قالیباف با عبدالرضا رحماین‌فضلی هم یکی دیگر از سوژه‌هایی بود که مورد توجه عکاسان خبری حاضر در این جلسه قرار گرفت.

اعضای مجمع پیش از این درباره دلیل برگزار نشدن جلسات آن گفته بودند که به دلیل ماه رمضان برگزاری جلسات فقط در کمیسیون‌ها انجام می‌شود. سیدمحمد صدر، عضو کمیسیون سیاسی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام هم گفته است که اعضای مجمع از برگزاری نامنظم جلسات ان ابراز نارضایتی دارند.

این درحالی است که به گفته محمد هاشمی رفسنجانی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام به « اعتمادآنلاین » گفته بود که برگزاری جلسات این مجمع در دوران آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی منظم بوده و در دوران ماه رمضان هم بعدازظهرها تشکیل می‌شده است. ( اینجا )

گزارش تصویری از این جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در زیر می‌بینید؛

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها