معرفی موردوویا آرنا میزبان سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی؛

سارانسک؛ شهری کوچک که میزبان جام‌جهانی شد

موردوویا آرنا میزبان سومین بازی تیم ملی در جام جهانی روسیه خواهد بود. ورزشگاهی که ساخت آن از سال 2010 آغاز شد و تا سال 2018 به طول انجامید. این ورزشگاه 45 هزار نفر گنجایش دارد و مبلغی بالغ‌ بر 250 هزار دلار برای ساخت آن هزینه شده است.

سارانسک؛ شهری کوچک که میزبان جام‌جهانی شد
کد خبر: 195091
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ساراسنک شهر کوچکی که میزبان جام جهانی شد. شهری که در مرکز بخش اروپایی روسیه واقع‌شده و تنها 300 هزار نفر جمعیت دارد. سارانسک که آب هوای سرد و خشک دارد در تابستان شاهد هوای بسیار مطبوع است. هواداران فوتبال ایران می‌توانند امیدوار باشند که هنگام بازی ایران برابر پرتغال آب و هوایی معتدل را در این شهر کوچک تجربه می‌کنند. شهری که در سال 1641 بنیان‌گذاری شد. در ابتدای تأسیس، از این شهر به‌عنوان مرکز نظامی استفاده می‌شد؛ اما با خروج نظامیان از آن، به‌تدریج مرکز تجاری شد و به دلیل نزدیکی به شهر کازان مرکز تجارت چوب در روسیه نام گرفت. هواداران فوتبال ایران برای رسیدن به شهر سارانسک می‌توانند از قطار و اتوبوس استفاده کنند.

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

اماکن دیدنی شهر سارانسک

وجود کلیساها و موزه‌های متعدد در این شهر نشان از قدمت بالای آن دارد و هواداران ایران می‌توانند برای بازدید از این شهر به موزه هنرهای مردمی Erzia Mordovian و یا کلیسای زیبای جامع سنت فئودور بروند. موزه جنگ سارانسک یکی از جاذبه‌های جدید این شهر است. این موزه برای یادبود کشته‌شدگان جنگ‌های روسیه ساخته‌شده است. طراحی ساختمان این موزه مانند مرزهای جمهوری موردویا است.

سارانسک

سارانسک

موردوویا آرنا میزبان ایران - پرتغال

موردوویا آرنا میزبان سومین بازی تیم ملی در جام جهانی روسیه خواهد بود. ورزشگاهی که ساخت آن از سال 2010 آغاز شد و تا سال 2017 به طول انجامید. این ورزشگاه 45 هزار نفر گنجایش دارد و مبلغی بالغ‌بر 250 هزار دلار برای ساخت آن هزینه شده است. با شروع فصل جدید فوتبال روسیه، تیم فوتبال موردوویا سارانسک به این ورزشگاه نقل‌مکان می‌کند و میزبان تیم‌های روسی در موردوویا ارنا خواهد بود. فاصله این ورزشگاه از فرودگاه 5 کیلومتر و از ایستگاه مرکزی قطار 2.5 کیلومتر است. هواداران فوتبال ایران می‌توانند برای رسیدن به این ورزشگاه از سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر سارانسک استفاده کنند. نکته جالبی که در مورد این ورزشگاه باید بدانید این است که بعد از جام جهانی ظرفیت این ورزشگاه به 28000 نفر کاهش پیدا می‌کند.

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

سارانسک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها