کد خبر: 195111
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۸ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

علیرضا‌ داوودنژاد در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

«مصائب ‌شیرین 2» از لحاظ تکنیکی و تجربی برای من جدید و هیجان‌انگیز است/ نشان دادن اتفاقات روز جامعه به زبان ساده نیاز امروز سینمای ایران است

علیرضا‌ داوودنژاد با اشاره به ساخت تازه‌ترین فیلمش گفت: «مصائب ‌شیرین 2» از لحاظ تکنیکی و تجربی برای من جدید و هیجان‌انگیز است. به هر حال از لحاظ داستانی و ساختاری تغییراتی در فیلم به وجود آمده که در نوع خود جالب است.

«مصائب ‌شیرین 2» از لحاظ تکنیکی و تجربی برای من جدید و هیجان‌انگیز است/ نشان دادن اتفاقات روز جامعه به زبان ساده نیاز امروز سینمای ایران است
کد خبر: 195111
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۸ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- علیرضا‌ داوودنژاد کارگردان مطرح سینمای ایران این روزها در حال ساخت فیلم سینمایی «مصائب ‌شیرین 2» است. نیمی از فیلمبرداری این اثر در لندن انجام شده و ادامه آن نیز در تهران و در فصل پاییز انجام خواهد شد.

علیرضا داوودنژاد کارگردان فیلم «مصائب ‌شیرین 2» درباره ساخت این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «نیمی از فیلمبرداری این اثر در لندن انجام شد. قرار است در اوایل فصل پاییز که هوا کمی سردتر شد فیلمبرداری را ادامه دهیم. «مصائب ‌شیرین 2» از لحاظ تکنیکی و تجربی برای من جدید و هیجان‌انگیز است. به هر حال از لحاظ داستانی و ساختاری تغییراتی در فیلم به وجود آمده که در نوع خود جالب است.»

داوودنژاد ادامه داد: «به عنوان یک کارگردان سینما از فیلم‌هایی که سروشکل ساده‌ای دارند و کاملا راحت و صریح به موضوعات اجتماعی می‌پردازند استقبال می‌کنم. فیلم «شماره 17 سهیلا» از آن فیلم‌هایی است که من آن را می‌پسندم، چرا که این فیلم به سینمای اجتماعی تعلقات زیادی دارد. اینکه چنین فیلمی می‌تواند مسائل جاری و روزمرگی را به راحتی نشان دهد نکته بسیار مهمی است. نیاز سینمای امروز ایران این است که ما بتوانیم اتفاقاتی را که در جامعه رخ می‌دهد با یک زبان ساده نشان دهیم.»

علیرضا داوودنژاد درباره دیگر موضوع این روزها یعنی پخش بازی‌های فوتبال در سالن‌های سینما به اعتمادآنلاین گفت: «موضوع اکران نیاز به یک بحث مفصل دارد. اما اینجا می‌توانم بگویم که سالن‌دار برایش اهمیتی ندارد که فوتبال پخش کند یا فیلم سینمایی! سالن‌دار به فکر کسب درآمد است. اما به هر حال پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما به فیلم‌های سینمایی ضربه می زند و این موضوع کاملا مشهود است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها