شهیندخت مولاوردی اعلام کرد:

کلیات برنامه‌های ملی سلامت زنان به تصویب رسیده است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی برنامه‌های دولت در جهت ایجاد نشاط اجتماعی برای زنان و همچنین کودکانی را که پدرانشان اتباع خارجی هستند اعلام کرد.

کلیات برنامه‌های ملی سلامت زنان به تصویب رسیده است
کد خبر: 195140
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شهیندخت مولاوردی در حاشیه صدو دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌های دولت در جهت ایجاد نشاط اجتماعی برای زنان چیست؟ گفت: معاونت زنان و خانواده برنامه‌هایی را در این زمینه پیگیری می‌کند و تا جایی که در جریان هستم برنامه ملی تاب آوری اجتماعی را در دستور کار داریم که یک ضرورت اساسی است و شامل تاب آوری زنان و تاب آوری تک تک اعضای خانواده است. همچنین کلیات برنامه‌های ملی سلامت و نشاط زنان در ستاد ملی زنان و خانواده به تصویب رسیده است که مقدماتش از دولت یازدهم فراهم شده بود و همچنین برنامه‌هایی با حمایت معاونت از سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار است که بایستی این حمایت‌ها بیشتر شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای کودکانی که پدرانشان اتباع خارجی هستند و در دریافت شناسنامه دچار مشکلاتی هستند دارید، گفت: مدت‌ها است در دولت یازدهم و دوازدهم لایحه‌ای را برای این موضوع با همکاری وزارت رفاه آماده کرده‌ایم و در کمیسیون اجتماعی دولت هم به تصویب رسیده اما هنوز نهایی نشده است. از طرفی مجلس هم طرحی در این زمینه دارد و اختلاف نظرها و ملاحظاتی نیز برای نهایی شدن لایحه وجود دارد. فعلا در حال بحث و بررسی هستیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها