کیانوش عیاری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

هیچ‌وقت نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است/ از شرایط اکران‌های بعدی «بیدا‌ر‌شو آرزو» خبر ندارم

کیانوش‌عیاری گفت:«شاید باورتان نشود اما از شرایط اکران فیلم «بیدارشو آرزو» اطلاع ندارم.  قبل از شروع هر اکران یکی از دوستان تماس می گیرد و می گوید که در زمان و مکان خاصی حاضر شوید تا با حضور من فیلم اکران شود. »

هیچ‌وقت نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است/ از شرایط اکران‌های بعدی «بیدا‌ر‌شو آرزو» خبر ندارم
کد خبر: 195178
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کیانوش‌عیاری کارگردان مطرح سینما این روزها در حال ساخت سریال «87 متر» است. اخیرا فیلم «بیدارشو آرزو» از این کارگردان در خانه هنرمندان اکران شده است. کارگردان «خانه پدری» اعتقاد دارد که در هیچ زمانی شرایط آن گونه که باب میلش بوده پیش نرفته است.

کیانوش‌عیاری کارگردان فیلم«خانه پدری» درباره اکران فیلم «بیدارشو آرزو» به اعتمادآنلاین گفت: « شاید باورتان نشود اما از شرایط اکران فیلم «بیدارشو آرزو» اطلاع ندارم. قبل از شروع هر اکران یکی از دوستان تماس می‌گیرد و می‌گوید که در زمان و مکان خاصی حاضر شوید تا با حضور من فیلم اکران شود. در اکران اخیر فیلم در خانه هنرمندان هم همین اتفاق افتاد دو روز قبل از نمایش با من تماس گرفتند و خواستار شدند تا در روز اکران حضور داشته باشم.»

عیاری ادامه داد: « اکنون فیلمبرداری سریال «87متر» ادامه دارد. اما از برنامه پیش‌بینی‌شده عقب‌تر هستیم. امیدوارم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد در زمان مقرر فیلمبرداری این سریال به پایان برسد . هیچ وقت نمی‌توانم بگویم که شرایط خوب است زیرا تقریبا در این سالها در حین انجام پروژه‌های مختلف شرایط آن‌گونه که تمایل داشتم پیش نرفته است اما امیدوارم!»

این کارگردان سرشناس سینمای ایران گفت: « به زودی فعالیت‌های جدیدی در حوزه سینما خواهیم داشت. همین قدر می توانم بگویم که به زودی و به صورت کارشناسی قرار است که درباره حوزه‌های مختلف سینما در چارچوب خاصی کارهای مثبتی را انجام دهیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها