معاون فرمانداری تهران خبر داد:

جداسازی جایگاه خانواده‌ها و افراد مجرد در ورزشگاه آزادی

معاون فرمانداری تهران با بیان اینکه حضور خانواده ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا تجربه خوبی رقم زد گفت: مردم در تجربه قبلی اغلب به صورت خانوادگی در ورزشگاه حضور یافتند، شئونات اخلاقی از سوی همه رعایت شد و موردی از ناهنجاری گزارش نشد.

جداسازی جایگاه خانواده‌ها و افراد مجرد در ورزشگاه آزادی
کد خبر: 195182
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالعظیم رضایی گفت: شورای ورزش و نیز شورای تامین استان تدابیر لازم را برای امنیت و آرامش خانواده ها در ورزشگاه اندیشیده اند و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

معاون فرمانداری تهران با بیان اینکه حضور خانواده ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا تجربه خوبی رقم زد افزود: مردم در تجربه قبلی اغلب به صورت خانوادگی در ورزشگاه حضور یافتند، شئونات اخلاقی از سوی همه رعایت شد و موردی از ناهنجاری گزارش نشد.

وی با بیان اینکه تجربه پخش بازی قبلی (ایران -اسپانیا) برای طراحی و برنامه ریزی تیم مجری برنامه نیز بسیار موثر بود افزود: مقرر شده است با ایجاد لژ (جایگاه)خانوادگی، خانواده ها از مراجعان مجرد جداسازی شوند.

رضایی گفت: زیرساخت های ورود خانواده ها به ورزشگاه آزادی مناسب سازی شده، سرویس های بهداشتی ویژه بانوان و همچنین نمازخانه ها مناسب سازی شده اند ضمن اینکه سرویس های بهداشتی سیار نیز تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: در بین دو نیمه و قبل از آغاز بازی نیز اجرای برنامه های فرهنگی و دیدنی برای خانواده ها تدارک دیده شده است.

رضایی گفت: شرکت مترو نیز برای ایاب و ذهاب خانواده ها تا ظرفیت 2 هزار نفر آمادگی دارد و پس از پایان بازی از ایستگاه ورزشگاه آزادی به سمت صادقیه خدمات رسانی می کند.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت کشور ازجمله استانداری تهران کاملا موافق حضور خانواده ها برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی است؛البته برخی دغدغه های دلسوزان نیز مدنظر قرارگرفته که تفکیک خانواده ها از افراد مجرد از جمله آنها است.


تیم فوتبال ایران در مرحله گروهی جام جهانی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.

ایران تاکنون مراکش را یک بر صفر پشت سر گذاشته، نمایش بسیار زیبایی از فوتبال مقابل اسپانیا به اجرا گذاشته اما یک بر صفر مقابل این تیم شکست خورده و بازی فرداشب مقابل پرتغال به منظور صعود به مراحل بعدی جام جهانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها