کد خبر: 195352
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد:

بیماری در خیابان رها نشده است

دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پی انتشار فیلم رها شدن بیمار بیمارستان شریعتی ماهدشت در خیابان، جوابیه‌ای صادر کرد.

بیماری در خیابان رها نشده است
کد خبر: 195352
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن زن کارتن خوابی مدعی شده بود از بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت به دلیل نداشتن پول و همراه بیرون شده و در خیابان رهاشده است، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز جوابیه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرارداد.

در این جوابیه آمده است؛

به اطلاع می‌رساند بیماری خانمی در ساعت 11:49 مورخه بیست و هفتم خردادماه جاری توسط اورژانس 115 به بیمارستان شریعتی ماهدشت منتقل‌شده بود که توسط پزشک ویزیت شده و همه آزمایش‌ها لازم و خدمات پاراکلینیک موردنیاز برای بیمار انجام‌شده بود.

بیمار مراحل درمان را سپری کرده و هزینه‌هایش به دلیل نداشتن دفترچه بیمه رایگان شد، همچنین باوجوداینکه بیمار ازلحاظ بهداشت فردی در وضعیت بسیار بدی قرار داشت بعد از استحمام، لباس‌هایش شسته شده و به وی تحویل داده شد.

بیمار مدعی شده بود که منزل دخترش در کرج است به همین منظور عوامل بیمارستان با تهیه وسیله نقلیه وی را به همراه یک کمک بهیار به کرج منتقل کردند. وی به‌محض اینکه به میدان کرج رسیده با دادوفریاد از ماشین پیاده شده و به توصیه‌های کمک بهیار توجه ای نکرده است.

وی که کارتن‌خواب است پس از پیاده شدن به تکدی گری پرداخته است. دانشگاه علوم پزشکی استان البرز موضوع رها شدن بیمار در خیابان را تکذیب می‌کند و اعلام می‌دارد که بیمارستان شریعتی ماهدشت نسبت به بیمار یادشده کوتاهی نکرده و اقدامات درمانی را به‌خوبی انجام داده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها