در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور؛

حجتی خواستار ممنوعیت استفاده از چای خارجی در دستگاه‌های دولتی شد

وزیر جهاد در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، پیشنهاد کرد در راستای حمایت از کالای ایرانی، ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه‌های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد.

حجتی خواستار ممنوعیت استفاده از چای خارجی در دستگاه‌های دولتی شد
کد خبر: 195430
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۷:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، پیشنهاد کرد، در راستای حمایت از کالای ایرانی، موضوع ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

احتراما پیرو نامه های شماره 10881/20 مورخ 96/5/9 و شماره 1169/020 مورخ 97/1/29 موضوع حمایت از چای داخلی به استحضار می رساند، اغلب مشاهده می شود در برخی از دستگاه های دولتی و عمومی و نهادها از چای وارداتی استفاده می شود که علاوه بر مخاطرات سلامتی، باعث خروج میلیون ها دلار ارز از کشور می شود.

با عنایت به اینکه چای ایرانی محصولی ارگانیک و فاقد سموم و افزودنی های مضر بوده و دارای مزیت های فراوانی نسبت به چای وارداتی می‌باشد و با توجه به این که سال جاری «سال حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته و در راستای حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد می شود، ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت محترم وزیران قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها