مهرداد لاهوتی خبر داد:

گزارش ظریف درباره تشدید جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از تحلیل محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپا و روسیه درخصوص برجام و عزم آمریکا بر شکل دادن جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران در جلسه این فراکسیون خبر داد.

گزارش ظریف درباره تشدید جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی
کد خبر: 195479
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۰۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی، گفت: در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین، وزیر امور خارجه درباره تاثیر بدعهدی‌های آمریکایی ها و تاثیر آن بر طرف‌های اروپایی، آینده برجام و تشدید جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران گزارشی به اعضا ارائه کرد.

وی با اشاره به بخشی از گزارش ظریف، گفت: براساس توضیحات وزیر امور خارجه آمریکایی ها مستقیما اقتصاد ایران را هدف گرفته‌اند و جنگ اقتصادی تمام عیاری را با همکاری متحدان خود در حال شکل دادن هستند. آقای ظریف در این نشست هشدار داد که «دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در پی گسترش جنگ اقتصادی و نابودی اقتصاد ایران هستند». ایشان تاکید داشتند خودمان در داخل نباید اجازه دهیم این قصد شوم دشمنان با سرعت بیشتری رقم بخورد و باید تمام تلاشمان را در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی به کار بگیریم. به گفته وزیر امور خارجه، تقویت روابط ایران با همسایگان در اولویت این وزارتخانه قرار دارد که ایشان بر تقویت این روابط تاکید کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین در پایان تصریح کرد: براساس گزارش ظریف حفظ ضوابط و چارچوبهای برجام در مذاکره با طرف اروپایی در دستور کار وزارت خارجه است. براساس توضیحات ظریف روسیه هم برای حفظ چارچوبهای برجام با اروپایی‌ها مذاکره می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها