کد خبر: 195499
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

عضو شورای شهر تهران:

می‌خواهیم درهای استادیوم آزادی به روی خانواده‌ها باز بماند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه می‌خواهیم فضا را زنده نگه داریم و از مدیریت شهری، مردم و دولت تشکر می‌کنیم، گفت: خانواده‌ها پس از بازی اجازه ندادند ورزشگاه آزادی از زباله پر شود.

می‌خواهیم درهای استادیوم آزادی به روی خانواده‌ها باز بماند
کد خبر: 195499
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری در هفتادودمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به حضورش در ورزشگاه آ‌زادی گفت: این اتفاق بسیار خوب بود و باید به فال نیک گرفته شود.

این عضو شورای شهر افزود: خانواده‌ها با امنیت کامل کنار یکدیگر بازی‌ها را تماشا کردند و نشان دادند می‌توانند بدون تنش و با امنیت کامل کنار یکدیگر بمانند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه "می‌خواهیم فضا را زنده نگه داریم و از مدیریت شهری، مردم و دولت تشکر می‌کنیم"، گفت: خانواده‌ها پس از بازی اجازه ندادند ورزشگاه آزادی از زباله پر شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که درهای آزادی روی خانواده‌ها بازبماند. کمیته ورزش شورا نیز آمادگی دارد که مراتب استقبال از ورزشکاران را برگزار کند. با این حال مایه تاسف است که 22 بوستانی که شهردار طی نامه‌ای از استاندار خواسته بود در آنها مسابقات فوتبال پخش شود، فوتبال را پخش نکردند. ای کاش به نتیجه رسیده و استاندار مخالفت نمی‌کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها