کد خبر: 195596
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

محمدرضا تابش:

صدای مردم را باید شنید و به سوء‌تدبیرها پایان داد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امروز نیز در عرصه اجتماعی باید واقعیت‌ها را برای مردم صادقانه بیان کنیم. باید صدای مردم را بشنویم و به سوء تدبیرها خاتمه دهیم. برای گذر از تحریم‌ها باید از مردم کمک بگیریم.

صدای مردم را باید شنید و به سوء‌تدبیرها پایان داد
کد خبر: 195596
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از درخشش ستارگان فوتبال ایران در جام جهانی که غرور ملی را احیا کردند تقدیر می‌کنم. از معجزه فوتبال در ایجاد یک حرکت فراگیر جمعی که همه در آن احساس برد می‌کنند باید درس بگیریم و قدردان ملت فهیمی باشیم که برای نیل به مقصود فارغ از اخذ نتیجه تیم ملی را ملاک ارزیابی و تشویق قرار می‌دهند.

او در ادامه بیان کرد: امروز نیز در عرصه اجتماعی باید واقعیت‌ها را برای مردم صادقانه بیان کنیم. باید صدای مردم را بشنویم و به سوء تدبیرها خاتمه دهیم. برای گذر از تحریم‌ها باید از مردم کمک بگیریم و برنامه‌ریزی کارآمد برای مبارزه با فساد، تبعیض، ناکارآمدی و تحقق خواست و مطالبات مردم را سرلوحه اقدامات هر سه قوه قرار دهیم.

تابش افزود: اعتماد مردم به حاکمیت معجزه‌آفرین است و اتکا به توانمندی‌های ملت ایران ما را از بحران‌ها عبور خواهد داد و سربلندی ایران را رقم خواهد زد. در استان یزد و شهرستان اردکان مهم‌ترین موضوعاتی که عدم توجه به آنها چالش‌زا خواهد بود یکی مشکل کم آبی و لزوم برقراری امنیت خط انتقال آب و تسریع در تعیین تکلیف خط دوم آب انتقالی از خلیج‌فارس است. مقامات مسئول در کشور باید به داد یزد برسند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: مساله ساماندهی مهاجرپذیری و اتباع بیگانه مستلزم توجه جدی است تا جلوی تبعات سوء سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در آینده گرفته شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها