کد خبر: 195696
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۰:۳۴:۰۰
| |

کارگردانی به سبک تارانتینو در کتابفروشی‌ها

کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» نوشته کریستوفر کنورتی با ترجمه عطیه اخویان طهرانی توسط نشر چتر روانه بازار کتاب شده است.

کارگردانی به سبک تارانتینو در کتابفروشی‌ها
کد خبر: 195696
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» از مجموعه کتاب‌های کارگردانی‌ است، پیش از این، کتاب کارگردانی به سبک اسپیلبرگ نوشته‌ی کریستوفر کنورتی توسط انتشارات چتر منتشر شده است.

کریستوفر کنورتی نویسنده کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» کارگردان و تهیه‌کننده و از نویسندگان مطرح در حوزه سینما، است. «کارگردانی به سبک تارانتینو» دومین کتاب از سری کتاب‌های کارگردانی به سبک کارگردانان مطرح است. از این سری کتاب‌ «کارگردانی به سبک اسکورسیزی» نیز در آینده نزدیک روانه بازار کتاب‌ خواهد شد.

اگر می‌خواهید فیلمسازی مطرح و صاحب نام شوید، لازم است که طراحی نما‌ها و شگرد‌هایی پنهانی که تارانتینو برای ایجاد درگیری از آن‌ها استفاده می‌کند را به خوبی بفهمید بنابراین «کارگردانی به سبک تارانتینو» را می‌توان کتابی مناسب برای تمامی افراد علاقمند به سینما و هنر فیلمسازی دانست.

کوئنتین تارانتینوکارگردان، بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی و برنده جایزه نخل طلایی بهترین کارگردان، هنرپیشه و همچنین برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌نویس است.

کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» به شما نشان می‌دهد که چرا بهترین لحظات در فیلم تارانتینو به خوبی کار می‌کند و چگونه می‌توانید سبک خود را بهبود بخشید و تماشاچیان خود را خیره کنید. کنورتی نویسنده کتاب، همواره بر این موضوع تاکید دارد که مطالعه کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» به این معنا نیست که خواننده کار‌های تارانتینو را کپی کند، بلکه این کتاب راهنمایی است که به خواننده آموزش می‌دهد چگونه صحنه‌های دلهره‌آور، هیجانی و نمایشی را با سبک شخصی خودش ایجاد کند.

«کارگردانی به سبک تارانتینو» در 11 بخش از 6 فیلم استفاده می‌کند تا جزئیات صحنه‌های مختلف را توصیف کرده و خواننده را با زبانی ساده با ایده‌های ایجاد این صحنه‌ها آشنا کند.

کتاب «کارگردانی به سبک تارانتینو» نوشته کریستوفر کنورتی با ترجمه عطیه اخویان طهرانی در 150 صفحه و بهای 10000 تومان توسط نشر چترمنتشر شده است

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها