نامه 187 نفر از نمایندگان به رییس جمهور درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 187 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در خصوص ترمیم تیم اقتصادی کابینه خطاب به رئیس جمهور بود را قرائت کرد.

نامه 187 نفر از نمایندگان به رییس جمهور درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه
کد خبر: 195716
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد علی وکیلی این نامه را به شرح زیر قرائت کرد:

«حضرت حجت اسلام والمسلمین آقای روحانی رئیس جمهور

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند شرایط کنونی اقتصادی کشور ایجاب می‌کند قوای سه گانه در جهت استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز در جهت کاهش فشار معیشتی و اقتصادی بر مردم میهن اسلامی و جلوگیری از کاهش بیش از حد قدرت خرید آنها افزون‌تر از گذشته تلاش کنند. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت محترم برای فائق آمدن از چالش‌های اقتصادی کشور لازم و ضروری است و امیدواریم دولت محترم نیز این حمایت را قدر دانسته و با یادآوری عهد خود با مردم اعتماد روزافزون مردم به چارچوب‌های نظام اجرایی کشور را فراهم آورد.

آگاه هستیم که امروز در شرایط اقتصادی با تحریم‌ها و توطئه‌های پیچیده این مرز و بوم و تشکیل اتاق جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم.

اما برخی ناکارآمدی‌های بخش اقتصادی دولت در این زمینه تاثیر جدی داشته است. ضرورت دارد دولت برنامه ریزی دقیق اقتصادی متناسب با شرایط موجود داشت باشد.

به نظر این‌جانبان عملکرد نامناسب مدیران ارشد کشور در سال‌های اخیر موجب بی‌اعتمادی روزافزون مردم نسبت به تصمیمات و سیاست‌های ابلاغی و اجرایی در بخش اقتصادی کشور گردیده و این امر بازنگری در مجموعه تیم اقتصادی دولت را ضرورتی دوچندان و اجتناب ناپذیر می‌نماید؛ اگرچه مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف و اختیارات و با استفاده از ابزارهای قانونی پیش بینی شده می‌تواند نسبت به اصلاح این مهم اقدام کند ولی از جناب عالی به عنوان منتخب مردم و رئیس دولت که مسئولیت اداره اجرایی کشور را بر عهده دارید انتظار داریم قبل از تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این مهم یعنی تغییر درمجموعه مدیریت تیم اقتصادی با رویکرد چابکی و درک حساسیت‌های کنونی باهدف هماهنگی و کارآمدی هر چه بیشتر تیم اقتصادی اقدام عاجل به عمل آورید.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها