حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر داد:

تشکیل اتاق فکر برای طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور در مجلس/ هفته آینده جمع‌آوری امضا را شروع می‌کنیم/ عده‌ زیادی از نمایندگان به دنبال طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور هستند

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتاق فکری برای بررسی عدم کفایت رئیس‌جمهور در مجلس خبرداد.

تشکیل اتاق فکر برای طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور در مجلس/ هفته آینده جمع‌آوری امضا را شروع می‌کنیم/ عده‌ زیادی از نمایندگان به دنبال طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور هستند
کد خبر: 195749
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مدتی است مخالفان دولت دم از برکناری حسن روحانی یا همان طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور می‌زنند؛ آن‌ها معتقدند رئیس‌جمهور در اجرای تعهدات و وظایفش به خوبی عمل کرده است و به قول آن‌ها نتیجه‌اش هم چیزی نبوده جز آشفتگی وضعیت اقتصادی کشور؛ هرچند چهره‌هایی همچون عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران و سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مجلس آنطور که پیش از این به «اعتمادآنلاین» گفته بودند بحث عدم کفایت رئیس‌جمهور را شوخی و نابه‌جا می‌دانند( اینجا ) و ( اینجا ) اما حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصولگرای شاهین شهر در مجلس که یکی از طراحان این طرح است معتقد است تعداد زیادی از نمایندگان به دنبال عدم کفایت رییس جمهور در مجلس هستند و اتاق فکری را برای بررسی عدم پایبندی روحانی در اجرای قانون برنامه پنجم تشکیل داده‌اند. عملکردی که به گفته او مستنداتش هم موجود است.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با بیان اینکه عدم اقدام درباره قول‌ها و تعهدات در دفترچه برنامه دولت، موجود است،‌ گفت:‌ ما در حال تنظیم طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور هستیم و به نظر می‌رسد که هفته آینده بتوانیم به جمع‌بندی نهایی برسیم و جمع‌آوری امضا را دنبال کنیم.

حاجی دلیگانی درباره اینکه چند نفر به دنبال طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور هستند، گفت: بجز بنده حداقل 3 نفر دیگر از دوستان به دنبال این طرح هستند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: طرح استیضاح وزیر اقتصاد را پیش هر کسی که می‌بردیم می‌گفت که چرا طرح عدم کفایت رییس جمهور را نمی‌آورید و عمده افراد امضا کننده و حتی آنهایی که استیضاح را امضا نکردند این نکته را مطرح می‌کردند.

او گفت: ما اعتمادی به اینکه آقای رئیس‌جمهور وارد عرصه شوند و کار را به دست بگیرند و مشکلات را حل کنند نداریم و تا کی این وضعیت را باید ادامه دهیم.

این عضو فراکسیون ولایی گفت: طرح عدم کفایت رییس جمهور به یک سوم و یا یک چهارم امضای نمایندگان نیاز دارد تا در مجلس مطرح شود و با شرایط کنونی فرا جناحی بر روی عدم کفایت کار می‌شود. اگر پیام خارج از مجلس به نماینده‌ها داده نشود فکر می‌کنم که نمایندگان زیادی از جناح‌های مختلف طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور را امضا می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها