هارون یشایایی تهیه‌کننده مطرح سینما در گفت‌گو با اعتمادآنلاین:

امیدوارم جشن خانه سینما به خوبی برگزار شود/ تغییرات حتما باعث خوب برگزار شدن یک جشن نمی‌شود

هارون یشایایی گفت: «امیدوارم جشن خانه سینما  به خوبی برگزار شود. از لحاظ منطقی باید هر سال بهتر از گذشته شود اما همواره مشکلاتی وجود دارد که اجازه چنین تغییراتی را نمی دهد.»

امیدوارم جشن خانه سینما به خوبی برگزار شود/ تغییرات حتما باعث خوب برگزار شدن یک جشن نمی‌شود
کد خبر: 195771
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز نشست خبری بیستمین جشن خانه سینما برگزار شد و به نظر می‌رسد صرفه‌جویی به جشن خانه سینما هم رسیده باشد و قرار نیست جشنی مانند هر سال برگزار شود و فقط روند داوری‌ها مانند هر سال پی گرفته می‌شود. هارون یشایایی سینماگر و تهیه‌کننده پیشکسوت سینما درباره جشن خانه سینما معتقد است که هر تغییری باعث بروز اتفاقات خوب نمی شود. یشایایی اعتقاد دارد که تجربه برگزاری جشن و فستیوال در ایران به اندازه کافی وجود ندارد.

یشایایی در واکنش به برگزاری جشن خانه سینما به اعتمادآنلاین گفت: «به طور معمول هر سال در جشن خانه سینما هستم. سعی می کنم تا زمانی که در این جشن حضور دارم تاثیر مثبتی داشته باشم. البته امسال جشن خانه سینما یک رئیس دارد که آقای علی نصیریان است. قوانین نسبت به سال گذشته و قبل از آن تغییری نکرده است. اما شاید آقای نصیریان نظراتی داشته باشند که در ادامه معلوم خواهد شد.»

یشایایی ادامه داد: « خانه سینما در دو سال اخیر سعی کرد تا تغییراتی را ایجاد کند. اکنون افرادبیشتری نسبت به سالهای گذشته در رای گیری‌ها شرکت خواهند داشت. خانه سینما سعی کرده که در انتخاب افراد و برگزیدگان دقت بیشتری داشته باشد. البته نمی‌توانم بگویم که این شرایط به روند برگزاری جشن کمک کرده است یا خیر. تنها تفاوتی که در جشن به وجود آمده این است که افراد بیشتری نسبت به گذشته در برگزاری جشن سهیم هستند. باید اعتراف کنم که ما تجربه خیلی زیادی در زمینه برگزاری جشن و فستیوال در ایران نداریم. اما همین که بتوانیم کمی پیشروی کنیم جای امیدواری دارد.»

هارون یشایایی در انتها گفت: «امیدوارم جشن خانه سینما به خوبی برگزار شود. از لحاظ منطقی باید هر سال بهتر از گذشته شود اما همواره مشکلاتی وجود دارد که اجازه چنین تغییراتی را نمی دهد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها