کد خبر: 195803
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

مجید‌ انتظامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

حال پدرم بهتر از گذشته است/ دستاورد حضور ارکستر سمفونیک در روسیه برای موسیقی ایران چه بود؟

مجید انتظامی گفت: «طبیعی است که حال پدرم دیگر مانند سال‌های قبل نباشد. به هر حال سن و سالی از او گذشته و دیگر آن طراوت گذشته را ندارد. اخیرا مشکلاتی داشت که در حال فیزیوتراپی است و حالش بهتر از روزهای قبل شده است.»

حال پدرم بهتر از گذشته است/ دستاورد حضور ارکستر سمفونیک در روسیه برای موسیقی ایران چه بود؟
کد خبر: 195803
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید‌ انتظامی موسیقیدان و فرزند عزت‌الله‌انتظامی اعتقاد دارد که وضعیت جسمی پدرش دیگر مانند سال‌های گذشته نیست و نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. انتظامی معتقد است ترکیب افرادی که به عنوان ارکستر سمفونیک در جام جهانی روسیه حضور پیدا کردند عجیب و غریب بود.

مجید انتظامی، موسیقیدان با اشاره به 94 سالگی عزت‌الله انتظامی به اعتمادآنلاین گفت: «طبیعی است که حال پدرم دیگر مانند سال‌های قبل نباشد. به هر حال سن و سالی از او گذشته و دیگر آن طراوت گذشته را ندارد. اخیرا مشکلاتی داشت که در حال فیزیوتراپی است و حالش بهتر از روزهای قبل شده است.»

انتظامی ادامه داد: « البته نباید توقع داشت که عزت‌الله انتظامی همان بازیگر سال‌های قبل باشد. اکنون خودم 71 سالم است و کهولت سن را تا حدودی حس می کنم. چه برسد به کسی که 94 سال سن داشته باشد، اما تمام سعی من در این روزها این است که حال پدر خوب و با نشاط باشد.»

مجید انتظامی در واکنش به حضور ارکستر سمفونیک در روسیه گفت: «تمایلی برای صحبت درباره این موضوع ندارم. همه چیز روشن است و نیازی به اظهار نظر نیست. آیا به نظر شما اتفاق خوبی با سفر این افراد در حوزه موسیقی رخ داد؟ باید پرسید چگونه این افراد انتخاب شده‌اند و دستاورد این حضور برای موسیقی ایران چه چیزی بود؟ هیچ کس نفهمید که چه کسانی به این سفر رفتند و اصلا برای چه موضوعی در روسیه حضور پیدا کردند.»

این موسیقیدان برجسته کشور در انتها اضافه کرد: «حال و احوال خودم هم در این حد است که روزگار بگذرانم. در حال حاضر پروژه‌ای بر اساس ساز‌های سولو دارم و در حال نوشتن آن هستم. کار موسیقی فیلم هم فعلا انجام نمی‌دهم. در مورد منتشر کردن اثر جدید هم کمی زمان می برد تا به تصمیم نهایی برسم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها