کد خبر: 195821
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۷:۵۵:۰۰
| |

استاندار تهران مطرح کرد؛

کارمندان دولت می‌توانند به سیستم مدیریتی ورود کنند/ حداقل 5 سال تجربه کارمندی شرط استخدام جوانان

استاندار تهران گفت: می‌توانیم از کارمندان دولت در سیستم مدیریتی کشور استفاده کنیم.

کارمندان دولت می‌توانند به سیستم مدیریتی ورود کنند/ حداقل 5 سال تجربه کارمندی شرط استخدام جوانان
کد خبر: 195821
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسین مقیمی استاندار تهران در نشست هم اندیشی شاخه جوانان احزاب که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، گفت: برای ورود جوانان به فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، اجرایی باید به گونه‌ای عمل کرد که عاملان توسعه برای کار به دنبال آن‌ها بیایند.

وی افزود: مشکل اصلی ما این است که نمی‌توانیم جوانان را جز از طریق فراخوان وارد سیستم مدیریتی کنیم.

مقیمی گفت: می‌توانیم از افرادی که کارمند دولت هستند در سیستم مدیریتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد:برای جوانان می‌توانیم یک مجوز خاصی راه اندازی کنیم تا آن‌ها بتوانند پا به عرصه مدیریت بگذارند، تا یک تحولی در سیستم مدیریتی ایجاد شود.

استاندار تهران تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که از زنان و مردان جوان در سیستم‌های مدیریتی استفاده کنیم، اما با محدودیت‌هایی رو به رو هستیم.

مقیمی گفت: باید احزاب و گروه‌های حزبی را تقویت و فراگیر کنیم.

وی افزود: اگر حزبی کاری را برعهده می‌گیرد، باید در تمام امورات و مسائل کشوری پاسخگو باشد.

استاندار تهران تصریح کرد: کشور ما باید حزب گرا شود، چرا گروه‌های حزبی به راحتی می‌توانند مسائل کشور را مدیریت کنند و همچنین آن‌ها می‌توانند در سیاست و عملکرد سیاسیون ورود کنند؟

وی ادامه داد: کار گروه‌های حزبی مخالفت و انتقاد است، اما این گروه‌ها نقد نمی‌کنند، چرا که احزاب از همان ابتدا شفافیت زایی کرده‌اند و مردم نیز برای همین شفافیت زایی رأی داده‌اند.

استاندار تهران با بیان اینکه دانش مدیران دولتی باید به روز شود، گفت: مدیران باید سابقه‌ای بالای 5 سال داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان باید حداقل 5سال تجربه کارمندی داشته باشند تا بتوانیم آن‌ها را استخدام کنیم، افزود: استخدام نیروی‌های جوان مانند دوران انقلاب نیست که راحت باشد، چرا که در آن زمان جوانان حزبی کم بودند.

استاندار تهران تصریح کرد: سن مدیریت در کشور باید حداقل به 40 سال برسد تا جوانان نیز در این حوزه‌ها بتوانند تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: کشور به مرحله‌ای رسیده است که باید دستاورد‌های انقلاب را حفظ کند و برای حفظ این دستاورد‌ها جز استقامت و پایداری در مقابل دشمنان انقلاب کاری نمی‌توان کرد.

مقیمی گفت: اکنون کشور در شرایط سختی قرار دارد، چرا که دشمنان جنگ اقتصادی به پا کرده‌اند، در گذشته جنگ تحمیلی بود و اکنون جنگ اقتصادی.

وی افزود: ما برای مقابله با جنگ اقتصادی تمام توان خود را بکار گرفته‌ایم تا در این مساله به زمین نخوریم. وظیفه ما این است که در نقطه مقابل این جنگ حرکت کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد:سه قوه مقننه، قضاییه و مجریه برای بیرون آمدن از این شرایط با هم همفکر شده‌اند تا در مقابل تهدیدات اقصادی دشمنان بایستند.

وی ادامه داد: جوانان حزبی می‌توانند از این شرایط عبور کنند.

مقیمی گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم، امید داشته باشیم زمانی که جامعه را به یک راه فرا خواندیم و شرایط مطلوبی برای آن‌ها فراهم کردیم، آن زمان می‌توانیم اعتماد را به آن ها باز گردانیم.

وی ادامه داد: برای حل این شرایط باید با مردم رو راست بود،باید به حرف‌ها و صحبت‌های مردم گوش فرا داد تا به وضعیت مطلوبی رسید.

استاندار تهران اظهار کرد: جوانان ما باید همان کاری را کنند که جوانان سال 59 کردند .

وی افزود: امید داریم که کارخانه ‌ا فعالیت کنند، کشاورزی رونق گیرد، چرخ اقتصاد بچرخد و این زمانی محقق می‌شود که امید و اعتماد را به مردم باز گردانیم.

مقیمی گفت: باید جوانان را به اهدافشان برسانیم،ما نیاز به مدیر جوان داریم.

وی ادامه داد: توصیه من به شما جوانان حزبی این است که کار خود را تقسیم کنید و با توجه به علاقه‌ای که دارید کارگروهی تشکیل دهید و اتاق فکر ایجاد کنید تا به اهداف خود برسید.

استاندار تهران در پایان گفت: نظرات مشورتی شما را حتما اجرا می‌کنیم‌، مگر اینکه بر اساس قانون شرایط اجرایی فراهم نباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها