کد خبر: 195859
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۹:۲۹:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رئیس‌جمهوری بر اتحاد و رفع اختلاف گروه‌های سیاسی تاکید دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری در سخنان شب گذشته خود بر اتحاد، انسجام، همدلی و رفع اختلاف گروه های سیاسی در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری بر اتحاد و رفع اختلاف گروه‌های سیاسی تاکید دارد
کد خبر: 195859
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نجفی خوشرودی درباره سخنان شب گذشته رئیس جمهوری اظهار داشت: سخنان رئیس جمهوری از این نظر که عده ای می گفتند روحانی اخیرا سکوت کرده است و با مردم سخن نمی گوید، اهمیت داشت و پاسخی به اینگونه اتهامات بود.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری در مقطع خاصی این سخنان را با مردم در میان گذاشت و از شرایط بین المللی و فشارهایی که آمریکایی ها به ما وارد کرده اند، سخن گفت.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: رئیس جمهوری در سخنانش به صراحت تاکید کرد همه باید محکم و منسجم در صحنه باشیم و کارها را مدیریت شده پیش ببریم.


نجفی خوشرودی گفت: رئیس جمهوری دست یاری به همه دلسوزان دراز کرد و گفت امروز باید همگرایی، وحدت و همبستگی داشته باشیم تا بتوانیم از این برهه حساس عبور کنیم.


وی تاکید کرد: ما بعد از انقلاب مقاطع سخت و دشوار کم نداشتیم و این مقاطع سخت و حساس را با همدلی دولت و ملت پشت سر گذاشتیم.


نماینده مردم بابل در مجلس گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهوری که شایسته توجه همه گروه ها است باید از تسویه حساب های سیاسی جلوگیری شود.


وی ادامه داد: ما امروز شاهد تهدیدها و فشارهای تیم تندرو در آمریکا هستیم، فقط با همدلی و همراهی مردم و مسئولان می توان از این شرایط عبور کرد.


حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت، همگان را به وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات فراخواند و با بیان اینکه در شرایط فعلی و دشمنی ها، راه ما مقاومت با کمترین هزینه است، تاکید کرد: اگر سختی باشد، با هم تحمل می کنیم و تسلیم نخواهیم شد، عزت تاریخی را حفظ می کنیم و در مبارزه اراده ها، آمریکا را شکست می دهیم.


وی تاکید کرد: باید متحد بایستیم؛ اختلاف داخلی بالاترین هزینه ها را به مردم و به ویژه فقرا تحمیل می کند. روز اهتزاز پرچم ایران است. حاضرم در برابر تمام مخالفین و منتقدین خم شوم و دست آنها را برای اتحاد و همکاری ببوسم.

منبع:ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها