حق شناس:

در روزهای نگران‌کننده‌ای در کشور قرار داریم

یک عضو شورای شهر تهران وضعیت کشور را نگران کننده خواند و گفت: برای طی مسیر صحیح راهی جز تحزب و تقویت احزاب نداریم.

در روزهای نگران‌کننده‌ای در کشور قرار داریم
کد خبر: 195949
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد حق‌شناس در همایش ملی احزاب ایران که صبح امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و اشاره به حادثه خونین 7 تیر برگزار شد، اظهار کرد:‌ شهید بهشتی و شهیدانی که در آتش خشم، قساوت و کینه‌ورزی گروهی سوختند تا ایران و جمهوری اسلامی عزیز زنده بماند. روزی که مردم عزادار شدند که چرا نماد عقلانیت و خردورزی جمهوری اسلامی اینچنین در آتش کینه سوخت؟

وی افزود: در روزهای نگران کننده‌ای در کشور قرار داریم. چند ماهی نیست که از وقایع دی‌ماه گذشتیم که شهرهای کشور از موجی از اعتراضات عبور کردند و مردم، نظام و جوانان برای عبور به سلامت از این رویدادها هزینه‌هایی پرداخت کردند.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملی گفت: چند روزی است که شهر تهران نیز درگیر اعتراضات عمومی در جایی که قلب اقتصاد باید به خوبی بتپد، شده است. وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اداره جامعه امروز ما خوب نیست و نبودن این حال خوب هم آثار خودش را دارد.

حق‌شناس تصریح کرد: قبول کنیم که جامعه ما نیاز به آرامش دارد. قبل از اینکه نیاز به داد زدن داشته باشد نیاز به خردورزی و عقلانیت دارد و در آرامش است که می‌توان به درد رسیدگی کرد. پزشکی هم که می‌خواهد بیماری را معالجه کند باید آرامش داشته باشد.

وی عنوان کرد: در ایجاد این نابسامانی‌ها همه ما مسئول هستیم. اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل، همگی مسئول هستیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: رای ما بوده که آقای روحانی را بر صندلی ریاست جمهوری نشانده، قطعا باید از ایشان گلایه کنیم که خوب عمل نکرده است.


حق‌شناس تصریح کرد: اگر بتوانیم نقد را بپذیریم امروز هم می‌توان پذیرفت که رییس جمهور باید حق داشته باشد که وزرای خود را انتخاب کند.

وی تاکید کرد: قطعا حال جامعه ما خوب نیست و نیاز داریم که دور هم جمع شده و خواسته‌های برحق‌مان را بگیریم. اگر رفتار ما درست باشد و بر اساس مبانی عمل کرده و به رای مردم احترام گذاشته شود همانطور که 40 سال است از بحران‌ها عبور کرده‌ایم، 40 سال آینده نیز از آنها عبور خواهیم کرد.


این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملی اظهار کرد: برای طی مسیر صحیح راهی جز تحزب و تقویت احزاب نداریم. حداقل باید 5،6 حزب قدرتمند در کشور داشته باشیم.


حق‌شناس در پایان گفت: همه باید برای حل مسائل کشور و جامعه دلهره داشته باشیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها