کد خبر: 196306
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹ ۱۹:۳۹:۰۰
| |

محمدحسین مقیمی، استاندار تهران:

تصمیم‌های مدیران در شرایط فعلی کشور باید آرامش‌بخش باشد

محمدحسین مقیمی، استاندار تهران با بیان اینکه کشور شرایط مشابه اقتصادی امروز را در گذشته نیز تجربه کرده است تاکید کرد: باید تصمیم‌های مدیران در شرایط فعلی آرامش بخش باشد و موجب نگرانی مردم و برای کشور هزینه‌ساز نشود.

تصمیم‌های مدیران در شرایط فعلی کشور باید آرامش‌بخش باشد
کد خبر: 196306
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹ ۱۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین مقیمی، استاندار تهرانروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: کشور امروز نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و امکانات صنعتی و اقتصادی بیشتری در اختیار داریم که می توانیم از آنها برای رفع مشکلات و موانع کشور استفاده کنیم،ضمن اینکه باید برای جذب و بقای سرمایه گذاری ها تلاش کنیم.


وی با اشاره به شرایط اخیر کشور بر تلاش مدیران برای درک شرایط و انجام بموقع تکالیف قانونی از سوی آنان تاکید کرد.


مقیمی گفت: درک شرایط فعلی کشور و تنگناهایی که ناشی از دشمنی مستکبران ایجاد شده است از سوی مدیران اهمیت بالایی دارد و باید تصمیم ها با توجه به شرایط و برون رفت از آن اتخاذ شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران خواست از مصاحبه های حاشیه ساز و ملتهب کننده جامعه خودداری و از فرافکنی نیز مسئولیت های خود و انتقال کوتاهی ها به دیگر نهادها و مسئولان نیز بپرهیزند.


استاندار تهران همچنین با بیان اینکه شفاف سازی از فساد مالی در دستگاه ها جلوگیری می کند، اطلاع رسانی سازمان های دولتی به مردم در زمینه قراردادها، مزایده ها و مناقصه ها را خواستار شد.


وی در ادامه توجه مدیران به تولید، اشتغالزایی، رفع فقر و محرومیت را نیز خواستار شد و گفت: نظارت ها باید شفاف و در عین حال باهدف تقویت تولید و سرمایه گذاری باشد نه اینکه سرعت توسعه در بخش های صنعتی و کشاورزی را بگیرد.


مقیمی بر راه اندازی میز خدمت در ادارات تاکید کرد و افزود: این میز باید از ابتدای ماه جاری راه اندازی شده باشد و مدیران از طریق این میز با ارباب رجوع ارتباط برقرار کنند و برای رفع مشکلات آنان اهتمام داشته باشند.


استاندار تهران همچنین به ضرورت صرفه جویی آب و برق در اداره ها اشاره و بیان کرد: تولید نیروگاه برقی با کاهش ذخیره آب از 9 هزار مگاوات برق به 4 هزار مگاوات رسیده و شاهد کمبود 60 درصدی تولید برق از منابع آب هستیم.


وی به بخشنامه ارسال شده به دستگاهها برای صرفه جویی 10 درصدی برق و 20 درصدی مصرف آب اشاره و عنوان کرد: دستگاه های آب و برق مکلفند هر 15 روز یکبار مصرف برق و آب دستگاهها را گزارش دهند.


مقیمی گفت: با هدف کنترل مصرف انرژی، از ساعت 13:30 هر روز سیستم های سرمایشی در همه دستگاههای دولتی باید خاموش شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها