کد خبر: 216544
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

نماینده قزوین:

همراهی مردم و تولیدکنندگان در حمایت از کالای ایرانی ضروری است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خواهان حرکت اشتغال و اقتصاد پویا هستیم چاره‌ای جز این نداریم که به سمت حمایت جدی از کالای ایرانی حرکت کنیم.

همراهی مردم و تولیدکنندگان در حمایت از کالای ایرانی ضروری است
کد خبر: 216544
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| داوود محمدی، با اشاره به ابزارهای تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: حمایت مفهومی گسترده و عام‌تری نسبت به خرید کالای ایرانی دارد از این‌رو مقام معظم رهبری در شاه‌بیت اقتصاد مقاومتی هم بر حمایت از تولید ملی تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: منظور از کالای ایرانی کالاهایی است که اصل تکنولوژی و ستون فقرات فن‌آوری و ساخت آن مربوط به ایران باشد یعنی حتی اگر برخی قطعات و اجزای آن هم از خارج تهیه می‌شود اما اصل کار مربوط به فکر و توان ایرانی باشد.

محمدی با تأکید بر اینکه کالای ایرانی باید حاصل دسترنج ایرانی باشد، ادامه داد: اگر خواهان حرکت اشتغال و اقتصاد پویا هستیم چاره‌ای جز این نداریم که به سمت حمایت جدی از کالای ایرانی حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام با این برداشت انجام شد که از نظر اقتصادی بر کشور فشار بیاورند چرا که کشور به لحاظ نظامی و بنیه دفاعی در جایگاه والایی قرار دارد و آن‌ها نمی‌توانند از این زاویه اقدامی علیه ما انجام دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش امیدوارند با فشارها و تنگناهای اقتصادی زمینه عدول ما از مواضع انقلابی را فراهم آورند.

وی افزود: از یک‌سو تولیدکنندگان باید برای ارتقاء کیفیت و ضریب بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌شده تولیدات خود تلاش کند و از سوی دیگر هموطنان با عِرق ملی و تعصب دینی و علاقه‌مندی ویژه نسبت به حمایت از کالای ایرانی به‌صورت عملی قدم بردارند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در این برهه حساس همه باید با عزم جدی و انسجام و همدلی در مسیر حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اتفاق‌نظر زمینه حمایت عملی از کالای ایرانی در کشور ایجاد شود.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها