کد خبر: 216587
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

انتقاد تابش از سیاست‌های سختگیرانه شورای نگهبان به اصلاح‌طلبان/ مردم عصبانی هستند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: باید دید آیا سیاست‌های محدودکننده و سخت‌گیرانه شورای نگهبان درباره اصلاح‌طلبان ادامه پیدا می‌کند یا خیر و بعد از آن می‌توان درباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصمیم‌گیری کرد.

انتقاد تابش از سیاست‌های سختگیرانه شورای نگهبان به اصلاح‌طلبان/ مردم عصبانی هستند
کد خبر: 216587
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و احتمال معرفی کاندیدای مستقل از سوی اصلاح‌طلبان گفت: هنوز نمی‌توان درباره انتخابات آینده صحبت کرد زیرا وقتی سیب سیاست در هوا معلق می‌زند و تا بر روی زمین بیاید، ده‌ها بار چرخ می‌خورد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس ادامه داد: تصمیمات شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی و نحوه ورود به آن به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طور مثال در حوزه سیاست خارجی باید منتظر بود و دید که تعامل ما با اروپایی‌ها به چه نحوی باشد، چگونه بخواهیم قضیه برجام را پیش ببریم زیرا شرایط داخلی کشور متاثر از روابط بین‌المللی و همچنین تدبیر و مدیریت برجسته ای که مسئولان در داخل باید داشته باشند، است.

وی تاکید کرد: باید دید زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخابات چه میزان خواهد بود و اینکه آیا سیاست‌های محدودکننده و سخت‌گیرانه شورای نگهبان درباره اصلاح‌طلبان ادامه پیدا می‌کند یا خیر و بعد از آن می‌توان درباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصمیم‌گیری کرد.

تابش با تاکید براینکه در هر صورت راهبرد ما دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات و تشریح مسائل کشور برای آنهاست، بیان کرد: برای مردم باید تشریح کرد که مسائل کشور متاثر از چیست، چه میزان از مشکلات مربوط به ضعف دیپلماسی، تحریم‌ها و ضعف مدیریت است در عین حال مردم را امیدوار کرد و به آنها گفت که راه برون رفت از این مشکلات صندوق‌های رای است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم جامعه رادیکالیزه شده و خدای ناکرده حرکت‌های کور و خشن در جامعه رخ دهد، گفت: از سوی دیگر سیاست‌های سخت‌گیرانه هم تاکنون نتیجه‌ای نداشته است و نتیجه آن مجلس کنونی است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: آن روزی که می‌خواستیم برای دور دهم مجلس لیست دهیم آقای مرعشی اعلام کرد که تقریبا هیچ اصلاح‌طلبی باقی نمانده که بتوانیم به آن رای دهیم اما به کمک خدا افرادی که دلبسته جبهه اصلاح‌طلبی و گمنام بودند، توانستند معرفی شده و رای لازم را برای ورود به خانه ملت کسب کردند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر سیاست‌های سخت‌گیرانه نباشد، راهبرد ما مشارکت مردم با انجام توضیحات است زیرا آنها اکنون عصبانی هستند و در اعتراضات خود طی سال گذشته این موضوع را کاملا نشان دادند لذا باید مردم را نسبت به خلاءها و خطاها توجیه کرد و دعوت کنیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

تابش در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اصلاح‌طلبان ریاست جمهوری روحانی را نقطه قوت خود می‌دانند یا خیر، بیان کرد: دو دوره آقای روحانی که تمام شده است و اجازه دهید نسبت به دیگران اظهارنظر کنیم اما در هر صورت تلاش روحانی این بوده که قول‌های خود را عمل کند.

نماینده مردم اردکان افزود: حال باید بررسی کرد که چه میزان در تحقق وعده‌های خود موفق بوده است یا خیر، اگر نبوده به چه دلیلی بوده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها