کد خبر: 216621
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

کواکبیان خبرداد؛

ادغام طرح پارلمان اصلاحات با 8 طرح‌ پیشنهادی اصلاح طلبان

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اشخاصی که در زمان ارائه طرح پارلمان اصلاحات به بنده انتقاد کردند اکنون به جامع بودن آن باور دارند.

ادغام طرح پارلمان اصلاحات با 8 طرح‌ پیشنهادی اصلاح طلبان
کد خبر: 216621
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری درباره آخرین وضعیت طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: بعد از اینکه این طرح توسط بنده به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شد، 8 حزب اصلاح طلب نیز طرح های پیشنهادی خود را برای ایجاد تشکلی به منظور اجماع اصلاح طلبان ارائه دادند. لذامقرر شد که با جمع بندی نظرات کلیه تشکلهای اصلاح طلب طرح جامعی به صحن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیاید.

کواکبیان با اشاره به صحبتهای برخی مبتنی بر این که پارلمان اصلاحات می‌خواهد مقابل رییس دولت اصلاحات قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: همان اشخاصی که در زمان ارائه طرح پارلمان اصلاحات به بنده انتقاد کردند اکنون به جامع بودن آن باور دارند.

گفتنی است؛اخیراً طرحی از طرف مصطفی کواکبیان به نام "پارلمان اصلاحات" ارائه شده تا جایگزین شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شود.

شایان ذکر است؛ موسوی لاری درباره طرحی که اخیراً در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عنوان "پارلمان اصلاحات" به‌تصویب رسید، اظهار کرد: این پارلمان در حقیقت تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند.

وی درباره احتمال تغییر در ساختار شورای سیاست‌گذاری گفت: ممکن است برخی تغییرات حاصل و به اعضای شورای سیاست‌گذاری اضافه شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها