کد خبر: 216690
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

لایه‌های سوم و چهارم حوادث بازار تهران منافقین بودند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لایه های سوم و چهارم اغتشاش بازاریان منافقین و معاندین نظام بودند

لایه‌های سوم و چهارم حوادث بازار تهران منافقین بودند
کد خبر: 216690
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با ابوطالب شیرکوند، رییس اتاق اصناف ورامین طی سخنانی با اشاره به برخی حوادث بازار تهران گفت: خط بازاریان از آشوبگران جدا است و گلایه های آن ها در مورد بازار و نرخ ارز به حق است و باید صدای آن ها شنیده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لایه های سوم و چهارم اغتشاشات بازار را منافقین و معاندین نظام تشکیل دادند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 97 به عنوان سال « حمایت از کالای ایرانی» گفت: اکنون انتظارات از بازار، اتحادیه ها و اتاق اصناف بیش از گذشته است و باید هیات رییسه انقلابی اتاق اصناف در جهت برآورده کردن انتظارات گام بردارند.

نقوی حسینی از همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف در جهت تحقق اهداف این نهاد تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، رییس اتاق اصناف ورامین نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده همانند موضوع حدود صنفی نیازمند بازنگری در مجلس شورای اسلامی است.

ابوطالب شیرکوند که روز گذشته به عنوان رییس اتاق اصناف ورامین معارفه شد، در ادامه افزود: نماینده مجلس پیگیری مشکلات اصناف ورامین بوده است و انتظار داریم همانند گذشته همراه کسبه و بازاریان باشد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر دوشنبه سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق اصناف ورامین با رییس و هیات رییسه جدید این اتاق دیدار کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها