کد خبر: 216703
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۵:۱۴:۰۰
| |

نام‌نویسی بانوان برای ورود به ورزشگاه آزادی!

بانوانی که قصد تماشای دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و قزاقستان را دارند، پس از اعلام نام و شماره تلفن، مجوز ورود به تالار آزادی را می‌گیرند.

نام‌نویسی بانوان برای ورود به ورزشگاه آزادی!
کد خبر: 216703
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۵:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| از پنجره سوم مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی 2019 چین و از ساعت 16 امروز دوشنبه، تیم ملی بسکتبال کشورمان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی به مصاف قزاقستان می رود.

در راستای اقدامات اولیه ای که برای حضور بانوان و خانواده ها در ورزشگاه انجام شده است، امروز نیز حضور آنها در تالار بسکتبال آزادی بلامانع عنوان شده است. از همین رو و از ساعاتی پیش درب ورزشگاه آزادی به روی بانوان و خانواده های آنها باز شده است اما با شرایطی عجیب!

از جمله این شرایط نام نویسی از بانوان قبل از ورود با سالن محل برگزاری بازی است؛ برای این منظور دو نماینده از طرف ورزشگاه قبل از ورود بانوان به سالن، نام کامل و شماره تماس آنها را به صورت دستی ثبت می کنند و سپس اجازه ورودشان به سالن را می دهند!

اینکه چرا و با چه هدفی چنین اقدامی برای حضور خانوادگی تماشاگران در سالن انجام می شود اصلا مشخص نیست.

اگر برای برقراری امنیت و پیگیری مشکلات احتمالی است که باز هم جای انتقاد دارد به خصوص که قاعدتا صحت اطلاعات اعلام شده قطعی نیست.

در هر صورت و با این شرایط تماشاگران به ورزشگاه آزادی آمده اند تا از دقایقی دیگر تماشاگر دیدار تیم های ایران و قزاقستان باشند این در حالی است که به خاطر خرابی سیستم تهویه، تالار بسکتبال آزادی هوای گرم و سنگینی دارد.

موضوع دیگر اینکه دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان به خاطر ناهمانگی میان صدا و سیما و فدراسیون بسکتبال پخش مستقیم نخواهد شد و این مسئله می تواند برای ایران که میزبان است، تبعاتی داشته باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها