استاندار گلستان خبر داد:

ابلاغ 791 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های گلستان

استاندار گلستان با تأکید بر این که دستگاه‌های اجرایی تا پایان تیرماه اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند، گفت: کل اعتبارات مصوب 791 میلیارد تومان در قالب هزار و 374 پروژه است.

ابلاغ 791 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های گلستان
کد خبر: 216778
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در هفتمین جلسه جذب اعتبارات تملک دارایی استان، اظهار کرد: کل اعتبارات مصوب 791 میلیارد تومان و در قالب هزار و 374 پروژه به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که در سال 97 شرایط تخصیص اعتباری استان، بهتر خواهد شد، افزود: سال گذشته 92 درصد اسناد و فقط هفت درصد نقدی بود که امسال شرایط بهتر می‌شود.

استاندار گلستان با بیان این که سال آینده ارزیابی تخصیص دستگاه‌های اجرایی با نظر سه دستگاه اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی استانداری، اداره‌ کل امور اقتصادی و مدیریت برنامه‌ریزی ادارات مرتبط در این زمینه خواهند بود.

هاشمی گفت: مردم از دستگاه‌ها انتظار دارند که جذب خوبی در این زمینه داشته باشند و در صورت کم‌کاری باید به مردم پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی اعتبارات خود را در مدت اعلام شده جذب نکنند امتیاز منفی گرفته و باید علت کم‌کاری خود را اعلام کنند.

استاندار گلستان از مسئولان خواست که در 72 ساعت دستگاه‌هایی که به علتی امکان جذب اعتبارات را ندارند به صورت مکتوب اعلام کنند تا امکان جابجایی تخصیص برای دستگاه‌های دیگر وجود داشته باشد.

هاشمی با بیان این که جذب انجام شده اسناد خزانه 51 درصد است، اظهار کرد: امروز مهم ترین مسأله ما اشتغال است و اگر گمان می‌کنید در شرایطی برد با سرمایه‌گذار است از او حمایت شود تا بتواند همکاری لازم در اشتغالزایی را داشته باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها