کد خبر: 216823
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

علی‌محمدحاضری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب

ناامیدکنندگان مردم از دولت، آب در آسیاب دشمن می‎ریزند/ ارتباط بیشتری بین دولت و نخبگان کشور ایجاد شود

حاضری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص ایجاد موج ناامیدی علیه دولت گفت:‌ کسانی که سعی می‌کنند مردم را از دولت ناامید کنند، آب در آسیاب دشمن و ترامپ می‌ریزند.

ناامیدکنندگان مردم از دولت، آب در آسیاب دشمن می‎ریزند/ ارتباط بیشتری بین دولت و نخبگان کشور ایجاد شود
کد خبر: 216823
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌محمد حاضری درباره این که عدهای سعی می‌کنند این روزها مردم و جامعه را از دولت ناامید کنند و به نوعی صاحب این پایگاه اجتماعی شوند، گفت: جریانی که در انتخابات رقیب دولت بود و از شکست ناراحت است سعی دارد با این کار برای خود جایگاه اجتماعی به دست‌ بیاورد.

وی ادامه داد: در رأس این جریان دلواپسان وجود دارند و مایل هستند که طرح‌های دولت در مدیریت کشور به خصوص مدیریت اقتصادی به شکست بیانجامد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: این گروه گمان می‌کند که شکست دولت می‌تواند برای آن‌ها اقبالی را رقم بزند؛ اما متوجه نیستند هرگونه ریزش پایگاه اجتماعی دولت به معنی پر شدن سبد رأی آن‌ها نیست و این آب به آسیاب دشمن و ترامپ ریختن است.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا عده‌ای در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد چوب لای چرخ دولت می‌گذارند و آن را تخریب کنند، در این برهه وظیفه دلسوزان و نخبگان چیست، گفت: وظیفه دلسوزان درک شرایط حاد جامعه و کوشش برای انسجام هرچه بیشتر است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: این کار مستلزم ارتباط و همکاری تنگاتنگ بین دولت با جریان نخبگی کشور است اما از آن ‌جایی که این ارتباط ضعیف است و نمی‌تواند به اندازه کافی وجهه درستی از جریان نخبگان کشور را در برداشته باشد و از آن‌ها استفاده کند، با مشکل روبه‌رو شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر همه جریانات موجود و علاقمند به سرنوشت ایران باید شرایط خطیر کشور را درک کنند و علی‌رغم وجود تنگناها و حتی گلایه‌مندی‌ها مسیر تقویت انسجام اجتماعی و امیدواری ملی را طی کنند.

حاضری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه همبستگی اجتماعی و گفت‌وگوی ملی چقدر می‌تواند این مسیر را هموار کند، گفت: این بحث کلان است، باید در سطوح عالیه کشور شرایطی را برای ایجاد یک وفاق ملی فراهم کند و نقاره‌هایی که از قبل باقی مانده است رفع و لوازم آن را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ گره‌گشایی از حصر یکی از این لوازم است امیدواریم تیم دست اندرکاران و مسئولان عالی نظام لوازم و بسترهای مناسب را فراهم کنند تا امکان ایجاد وحدت ملی تقویت شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها