فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر داد:

احتمال دیدار با رئیس قوه قضاییه درباره عفو دانشجویان بازداشتی دی 96/ حق این دانشجویان 8 سال حبس نیست

یک عضو کمیته پیگیری احکام صادر شده برای دانشجویان بازداشتی در دی ماه، گفت: امیدواریم که هفته آینده ملاقاتی با رئیس قوه قضاییه داشته باشیم تا پیگیری در خصوص پرونده دانشجویان داشته باشیم در غیر اینصورت یک نامه رسمی به آقای صادق لاریجانی ارسال خواهیم کرد.

احتمال دیدار با رئیس قوه قضاییه درباره عفو دانشجویان بازداشتی دی 96/ حق این دانشجویان 8 سال حبس نیست
کد خبر: 216970
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بررسی احکام سنگین دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، گفت: آخرین جلسه‌ای که در خصوص حل مشکل دانشجویان داشتیم با نماینده وزارت علوم و نماینده دانشجویان تشکیل دادیم و قرار بر این شد که نماینده دانشجویان پیگیری کند و تعداد دقیق دانشجویانی را که برای آن‌ها احکام سنگین تشکیل شده بگوید.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ادامه داد: تاکنون 4 دانشجو که برای آنها احکام سنگینی صادر شده است با ما صحبت کرده‌اند و به آنها قول پیگیری دادیم. با بررسی‌ای که در خصوص این دانشجویان انجام دادیم گر چه ممکن است در اعتراض داخل دانشگاه شرکت کرده باشند اما به نظر نمی‌رسد حقشان 8 سال حبس باشد. لذا بررسی‌های بیشتری را در خصوص پرونده دانشجویان انجام خواهیم داد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امیدواریم که هفته آینده ملاقاتی با رئیس قوه قضاییه داشته باشیم تا پیگیری در خصوص پرونده دانشجویان داشته باشیم. در غیر اینصورت یک نامه رسمی به آقای صادق لاریجانی ارسال خواهیم کرد و تقاضای عفورا برای دانشجویانی که برای آنها احکام سنگینی تشکیل شده در خواست می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها